ארבעה אלמונים רעולי פנים ירדו שלשום (חמישי) מרכבם ביפיע שליד נצרת - וירו למוות בחמזה זרעיני (30). בתיעוד מזירת האירוע שנחשף היום ניתן לראות את הארבעה פורקים במהירות מהרכב שבו נסעו - ויורים עשרות כדורים לעבר זרעיני שהיה ברכבו באותו זמן.
יורדים מהרכב - ופותחים באש: תיעוד הרצח ביפיע

1 צפייה בגלריה
תיעוד הרצח של חמזה זרעיני תושב יפיע
תיעוד הרצח של חמזה זרעיני תושב יפיע
אביו של חמזה הגיע ראשון לרכב
אביו של הגבר שנורה למוות היה הראשון שהגיע לרכב - שם הוא ראה את בנו פצוע אנושות. הוא פונה תחילה באורח אנוש לבית החולים האנגלי בנצרת, אך כעבור זמן קצר נקבע מותו. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 174 בני אדם.
בתוך כך, הבוקר המשטרה חשפה ונטרלה מטען חבלה רב-עוצמה שאותר מוסלק – ומוכן להפעלה – בארון בזק סמוך למסגד בשכונת ג'ואריש שברמלה, ככל הנראה על רקע סכסוך בין משפחות פשע במקום. סיכול ניסיון החיסול בוצע על ידי כוח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון. חבלנים נטרלו את המטען לצד ביצוע סריקות לשלילת סכנה נוספת לציבור, ובסיום הועברו כלל הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה של המשטרה.
האלימות בחברה הערבית לא פוסקת, ופחות מיממה לאחר הרצח של זרעיני, נורה למוות גם תושב טירה בן 50, מיאיד עבד אלחי. צוות מד"א קבע את מותו בזירה, והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.
אחיו ואחיינו של עבד אלחי נרצחו לפני חודשיים. סמוך לזירה שבה הוא נורה למוות אותר רכב שרוף שלפי החשד שימש את המתנקשים. עוד התברר כי הסכסוך שהוביל למותו של עבד אלחי גבה כבר כבר את חייהם של ארבעה קורבנות. עד כה לא נעצרו חשודים ברצח.
שלשום אירע גם הפיגוע הפלילי ברמלה שבו נרצחו ארבעה בני אדם חפים מפשע - דועאא אבו חלאוה (30), בתה סילא (8), אחיינה מוחמד (10) וקרובת משפחתה לין מוגרבי (23). איסמעיל, בנה בן החודשיים של מוגרבי, נפצע אנושות בפיצוץ הרימון שהושלך אל מתחת לרכב חונה והוביל להתלקחות של חנות שבה שהו הקורבנות.