צעירה כבת 25 נפצעה אתמול (שני) באורח קשה מנפילה מגובה של כחמישה מטרים בקניון 8 בקריית שמונה. צוות מד"א פינה אותה במסוק צבאי לבית החולים רמב"ם בחיפה. מבדיקה ראשונית של פרטי התקרית עולה כי הצעירה, שהייתה בקניון עם אמה, נפלה לאחר שרצפת הזכוכית עליה עמדה התנפצה - ככל הנראה כיוון שהייתה סדוקה מפגיעת טיל או כטב"ם במקום לפני כמה שבועות.
1 צפייה בגלריה
 פגיעה ישירה בסמוך לתחנה המרכזית והקניון בקריית שמונה
 פגיעה ישירה בסמוך לתחנה המרכזית והקניון בקריית שמונה
פגיעה ישירה סמוך לקניון 8 בק"ש, אמש
מטח רקטות לעבר קריית שמונה, אמש

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הפצועה נקלטה בבית החולים. היא מונשמת ולאחר הבדיקות הרלוונטיות תועבר לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה. הדיווח על התקרית התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן בשעה 21:40. "חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעירה ופינו אותה במסוק צבאי לבית החולים רמב"ם, כשהיא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית", נמסר ממד"א.
פרמדיקית מד"א אורלי בן-סימון סיפרה כי "הפצועה שכבה בתוך המרכז המסחרי כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הרדמה והנשמה, וחברנו למסוק שיפנה אותה במהירות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב".
בתוך כך, העיר קריית שמונה סופגת בחודשים האחרונים מטחים כבדים - ופגיעות ישירות. כך למשל, רק אמש סמוך לחצות שוגרו לעבר העיר 20 רקטות בשני מטחים שונים - בהפרש של כמה דקות. דובר צה"ל עדכן כי חלק מהשיגורים יורטו בהצלחה על ידי לוחמי ההגנה האווירית, וכי לא דווח על נפגעים.
דובר עיריית קריית שמונה דורון שנפר קרא לתושבים להישאר סמוך למרחבים מוגנים, ואמר: "בעקבות הירי מלבנון בדקות האחרונות, ובעקבות חשש לירי נוסף, אנו מבקשים מתושבי קריית שמונה השוהים בעיר, להמשיך להישאר בסמוך למרחבים מוגנים ולהישמע להנחיות פיקוד העורף. אנחנו כאן 24/7 ובמהלך הלילה נעדכן לגבי תוצאות השיגורים. הדי הפיצוצים שנשמעים כעת הם תגובה של צה"ל למקורות הירי".
בהמשך, ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על ירי "עשרות טילי פלק וקטיושות לעבר קריית שמונה", וטען כי מדובר "בתגובה לטבח הישראלי בבינת ג'בייל שהביא למות אזרחים".