פועל בשנות ה-20 לחייו מכפר קאסם הותקף אתמול (שני) בבני ברק, וטוען כי הרקע לאירוע הוא לאומני. המשטרה אמרה כי מדיווח שהתקבל מדובר בילד בן 9, שהשליך בקבוק זכוכית שפגע בראשו של הפועל, וגרמה לפציעתו באורח קל. הוא פונה לטיפול רפואי, נזקק לתפרים בראשו, ובכוונתו להגיש מחר תלונה במשטרה: "אם ערבי היה תוקף ככה יהודי היו קוראים לו מחבל, אבל המקרה שלי עבר כאילו לא קרה כלום".
2 צפייה בגלריה
הפועל הפצוע מכפר קאסם
הפועל הפצוע מכפר קאסם
הפציעה בראשו של פועל הבניין, לאחר שהותקף
2 צפייה בגלריה
הפועל הפצוע מכפר קאסם
הפועל הפצוע מכפר קאסם
"אסור להעביר את המקרה הזה בשתיקה". הצעיר מקבל טיפול לאחר האירוע
"אתמול עבדתי באתר בנייה בבני ברק, ואז הותקפתי באמצעות בקבוק זכוכית", סיפר הפועל ל-ynet. "ראיתי מישהו שנמלט מהמקום, וככל הנראה היו עוד אנשים איתו". הפועל סבור כי המעשה "חמור, ואסור להעביר אותו בשתיקה. חייבים להגיע לגזען הזה, אחרת הוא יחזור על אותם מעשים בעתיד".
פועל אחר שהיה בקרבת המקום אמר לא היה ויכוח לפני התקיפה, וכי המקרה "מצביע על הסכנה שנשקפת על העובדים הערבים, שחוששים לחייהם. אם המשטרה לא תצעשה צעדים דחופים, לא נשלול שהגזענים ימשיכו לחפש ערבים בכל מקום".
עורך הדין עארף פריג', שמייצג את הפועל, אמר: "על המשטרה לחקור את המקרה בדחיפות ולמנוע מקרים דומים, במיוחד בימים קשים אלה. בנס הנפגע עדיין חי. הוא המום מהתקיפה. מזעזע שעד עכשיו המשטרה לא עצרה את הפוגע, שכן האירוע מצולם ואיתור הפוגע קל. צריך לגנות בשאט נפש פגיעה בחפים מפשע, וחובה על השפויים להשמיע את קולם ולהרגיע את הרוחות".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על גבר שנפצע קל לאחר שילד כבן 9 זרק בקבוק שפגע בו. הגבר פונה לטיפול רפואי והופנה להגשת תלונה מסודרת בתחנת המשטרה".