גבר בן 30 מאזור הגליל נאשם שהכה באגרופים את בת זוגו, צעירה בת 22, לעיני בנם התינוק ובני משפחה נוספים, כל זאת בשל שסירבה לסייע לאמו בהכנת ארוחה. לפי האישום נגרמו לצעירה חבלות ושטפי דם בכל חלקי גופה. כתב האישום, אותו הגישה פקד בת אל עטיה כהן, מלשכת התביעות של המחוז הצפוני במשטרת ישראל מייחס לבן ה-30 עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת בת זוג. התיק ידון בבית משפט השלום בעכו.
לפני מספר ימים התקשרה הצעירה למוקד 100 ושברה את קשר השתיקה סביב האלימות שחוותה מצידו של הנאשם. השוטרים הגיעו מיד לביתה, גבו ממנה עדות ראשונה ובעקבותיה עצרו את בן זוגה. רב-פקד רותם דיאי, קצין אגף חקירות ומודיעין במחוז הצפוני, שחקר את האירוע אמר כי "האישה סיפרה שהאלימות נגדה התחילה זמן קצר לאחר נישואיהם. לטענתה זה התחיל בדחיפות ואלימות קלה יחסית, האלימות הקשה כלפיה התחילה לפני מספר ימים, הטריגר לתלונה שלה במשטרה היה המכות הקשות שספגה משום שלא סייעה לאמו של הנאשם להכין ארוחה. היא שיתפה את אחיה על האלימות שספגה".
1 צפייה בגלריה
אישום: בת הזוג הצעירה סירבה להכין ארוחה עם אמו, הוא הכה אותה באגרופים
אישום: בת הזוג הצעירה סירבה להכין ארוחה עם אמו, הוא הכה אותה באגרופים
אישום: בת הזוג הצעירה סירבה להכין ארוחה עם אמו, הוא הכה אותה באגרופים
(צילום: shutterstock)
"זה מקרה אכזרי של התעללות בבחורה צעירה שכלל השפלות, אגרופים בכל חלקי גופה ומשיכה בשיערה, כשכל מקרי ההתעללות התרחשו לעיני בנם התינוק בן השנה ובני משפחה נוספים", הוסיף רב-פקד דיאי.
רותם דיאירב-פקד רותם דיאיצילום: דוברות המשטרה
בבקשת להארכת מעצרו עד לתום ההליכים נכתב כי "מעדויות המתלוננת נראה כי אין זו הפעם הראשונה שהוא תוקף אותה. היא לא התלוננה עד היום בשל רצונה לשלום בית, היא לא הגישה תלונה מיד לאחר האירוע, ואף כעבור מספר ימים ביטלה את תלונתה בשל הרצון לשמור על התא המשפחתי, יחד עם זאת טענה כי כל מה שאמרה היה אמת, על פי חומר החקירה נראה כי הנאשם מכה אותה מול משפחתו וגם כאשר הם לבד בבית". הנאשם מכחיש את כל האישומים נגדו.
במקרה אחר, נגד תושב אום אל פחם הוגש הבוקר כתב אישום בחשד שתקף את אשתו וגרם לה לחבלות. לפי האישום, היא העירה לו על כך ששלח את בנם בן ה-14 לעבוד, בזמן שהוא נותר מובטל בבית. המשטרה פתחה בחקירה ב-14 בספטמבר, לאחר שהאישה שהותקפה התקשרה למוקד 100, טענה שבן זוגה הכה אותה - ומיד ניתקה. הנאשם נתפס במהלך נסיעה יחד עם הקורבן, סמוך לעיר עפולה. הוא נעצר והיא נמצאה חבולה בפניה וגופה.
בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצרו של הגבר על פי בקשת המשטרה מעת לעת, וכאמור הבוקר הוגש נגדו כתב אישום על ידי חטיבת התביעות.