1 צפייה בגלריה
הארכת מעצר גננת
הארכת מעצר גננת
הגננת, אתמול בהארכת המעצר
(צילום: גיל יוחנן)
הגננת מירושלים שנעצרה ביום ראשון השבוע בחשד לתקיפת שלושה ילדים בגן "יסמין" בשכונת קריית יובל שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים בהסכמת הצדדים. הגננת, אם לשלושה בת 45, הייתה ביומה הראשונה כגננת מובילה בצהרון מטעם המנהל הקהילתי "יובלים". היא שוחררה לביתה לאחר שנחשפה לחולה מאומת ונדרשת כעת בבידוד.
בית משפט השלום אישר לפרסם את שמה של הגננת אתמול, אך סנגורה ארז בר צבי הגיש עיכוב ביצוע כדי שהפרסום יידחה להיום. כעת הגיעה המשטרה להסכמה עם עו"ד בן צבי לאסור את הפרסום עד להגשת כתב אישום.
פרקליטה של הגננת החשודה, אתמול
(צילום: גיל יוחנן)

ביום ראשון סמוך לשעה 15:00 נקראו ההורים להגיע במהירות אל הגן ובקבוצת הוואטסאפ נכתב כי הגננת החדשה תקפה ילדים בגן. ההורים מצאו את חלק מילדיהם עם סימני אלימות, ולמקום הוזעק כוחות משטרה ומד"א. הגננת נלקחה לתחנת מוריה של המשטרה בבירה וההורים הגישו נגדה תלונה לאחר ששמעו את תלונות הילדים.
אחת האימהות בגן סיפרה כי בהודעה נכתב "תגיעו דחוף, יש כאן התעללות, מרביצים כאן לילדים". לדבריה, "חשבנו שמדובר אולי באיזה קצת הפרעות של ילדים, לא חשבנו שזה יגיע למצב כזה. אמא אחרת בגן התקשרה ואמרה לי 'בעלי כאן, הוא מחזיק את הבן שלך, היא הרביצה לבן שלך'. הגעתי נסערת. כל ההורים היו פה".
עו"ד בר צבי טען בדיון להארכת מעצרה אתמול כי הגננת "בסך הכול ניסתה לעשות סדר בגן", שלטענתו "ידוע כבעייתי". לדברי עורך הדין, ההורים הם אלה שתקפו אותה בעוד הסייעות שיבשו את החקירה לכאורה. היום מסר: "כפי שאמרתי אתמול - לא דובים ולא יער. ראוי שלפני שמחליטים על מעצר בעקבות לחץ תקשורתי יבדקו את העובדות".