שר המשפטים בסוכת העבריין: "מי שרוצה לחזק את נתניהו - שיצביע לרפי"

שר המשפטים יריב לוין הגיע אמש (שני) יחד עם שורה של חברי כנסת ושרים מהליכוד למפגן תמיכה נוסף בעבריין רפי קדושים, הפעם בסוכה שלו. קדושים עומד בראש רשימת הליכוד בבחירות המקומיות בהרצליה - שיתקיימו בעוד ארבעה שבועות. "כל מי שרוצה לחזק את הליכוד ואת ראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו, יש רק דרך אחת לעשות את זה - להצביע מחל, ובמקרה של הרצליה להכניס את רפי ואת כל הרשימה המצוינת הזו", אמר לוין.
חוץ משר המשפטים הגיעו לאירוע גם שר האנרגיה ישראל כץ, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן, שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן, השרה להגנת הסביבה עידית סילמן וחברת הכנסת קטי שטרית. השר זוהר הוסיף לדברי השבח של לוין ואמר כי "אין מתאים מרפי קדושים להוביל את הרשימה".
2 צפייה בגלריה
חברי הכנסת מהקואליציה מבלים בסוכה של רפי קדושים בהרצליה
חברי הכנסת מהקואליציה מבלים בסוכה של רפי קדושים בהרצליה
לוין בסוכת העבריין רפי קדושים, אמש
2 צפייה בגלריה
יואב גלנט שר הביטחון בהרצליה
יואב גלנט שר הביטחון בהרצליה
לא הפעם הראשונה שבכירי הליכוד תומכים בו
(צילום: איתן גליקמן)
בחודש שעבר, בזה אחר זו, הגיעו ל"אולמי אמדו" בהרצליה שורה ארוכה מאוד של חברי הליכוד כדי לתמוך בקדושים, שריצה בעבר ארבעה עונשי מאסר אחרי שהורשע במעשי אלימות, חטיפה וסחיטה ועסק בניכיון צ'קים בשוק האפור. שמו כבר נקשר בעבר עם חלק מבכירי המפלגה לאחר שכמה מהם - בהם שר המשפטים לוין והשר במשרד המשפטים דודי אמסלם - הגיעו לאירוע בביתו בחג פורים האחרון.
בכירי הליכוד טוענים כי קדושים "חזר בתשובה" ולכן "צריך לתת לו הזדמנות". גורמים בעיר העידו בחודשים האחרונים כי קדושים הפך להיות שחקן מרכזי בסניף הליכוד בהרצליה, וכבר מזמן הריצו אותו להיות מועמד המפלגה למועצת העיר.
גורמים בהרצליה סיפרו כי "הוא פקד מאות בני אדם למרכז הליכוד בעיר, וכך השתלט על הסניף ותפס מעמד במפלגה. הוא כבר תקופה מנסה להכניס את עצמו לעירייה, אך עד כה ללא הצלחה". לדבריהם, "משפחתו מוכרת בעיר כבר עשרות שנים כמשפחת פשע, וכנראה שיש פרויקטים בעיר שמתעכבים בגלל שהם השתלטו עליהם. המשפחה מתגוררת בשכונת שביב ואין אחד שלא חושש מהם".
יריב פישר, מועמד יש עתיד לראשות העיר הרצליה, אמר: "אני מתחייב שהרצליה בראשותי תנוהל ללא משפחות פשע וללא תומכי ההפיכה המשטרית. על זה הבחירות הקרובות. זה או הרצליה ליברלית בראשותי או הרצליה שמנוהלת על ידי קדושים ויריב לוין. זה בחירות על החיים שלנו ושל הילדים שלנו, ואנחנו ננצח".
המועמדת דנה אורן ינאי, שמתמודדת למועצת עיריית הרצליה מטעם רשימת "חוזה חדש", מסרה: "לא ניתן להרצליה ליפול לידי משפחות פשע, זה אנחנו או הם. אני חוזרת עכשיו מסוכת האירוח לחג של רפי קדושים עם שרי ישראל, שעולים אליו לרגל כמו מעריצים. בושה. אני מתחייבת - לא נשב עם קדושים בקואליציה, לא נעשה איתו שיתופי פעולה פוליטיים ונפעל בכל הכוח לעצור את הקשר בין קדושים לפוליטיקאים בהרצליה".
פורסם לראשונה: 22:12, 02.10.23