1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים
אילוס אזיקים
איימו על בת המשפחה - ותקפו אותה באלימות. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
צעירה מטייבה הותקפה וקיבלה איומים על חייה מצד אביה ושני אחיה לאחר שחזרה בשעה מאוחרת מדי לטעמם לביתה. כך עולה מכתב האישום שהוגש היום (שני) לבית משפט השלום בכפר סבא.
לפי המשטרה, הצעירה חזרה ב-1 באפריל סמוך לשעה 00:30 - ואביה ששאל אותה מדוע חזרה מאוחר השליך לעברה שתי כוסות זכוכית שנשברו, ואיים: "אם לא תעשי מה שאני רוצה, אני אקח אותך לאבו כביר ואף אחד כבר לא יעזור לך".
אחיה של הצעירה הצטרפו לאב וניסו לשדל את אחותם להודות אם היא נפגשת עם מישהו. "אם את לא רוצה להגיד, אני אמצא ואהרוג אותו", אמר אחד מהם. הצעירה ניסתה לצאת מהחדר שבו שהו, אך אחיה השני תפס אותה בצווארה, חנק אותה - ואילץ אותה להישאר.
אלעד קלייןמפקד תחנת טייבה אלעד קליין
הצעירה הצליחה להימלט בריצה, תוך כדי שאחיה רודף אחריה עם סכין בידו - והסתגרה בחדר השירותים כדי להזעיק את המשטרה. אחיה, שדפק על הדלת, איים להרוג אותה - ושאל אם היא פונה למשטרה. זמן קצר לאחר מכן הגיע לביתם השוטר מוניר אבו עבד יחד עם שוטרים נוספים מתחנת טייבה בפיקודו של סנ"צ אלעד קליין, ולמרות שהצעירה הצליחה לברוח מביתה, אחד האחים השיג אותה, משך אותה בשיערותיה ובעט בה בעוצמה תוך כדי שהשוטר מנסה להפריד ביניהם.
בכתב האישום ציינה הפרקליטות כי "במעשים המתוארים איימו הנאשמים על המתלוננת בפגיעה שלא כדין בגופה, ועשו זאת בכוונה כדי להפחידה".