מתן, בן 15 מפתח תקווה, הותקף על ידי נערים במוצאי שבת בזמן שליווה את חברתו לביתה שבעיר, אחרי שסיימו לאכול ארוחת ערב עם משפחתה. בעקבות זאת, הוא סיים את הלילה בטיפול נמרץ. חשוד אחד נעצר.
1 צפייה בגלריה
בית החולים בילינסון
בית החולים בילינסון
בעקבות דימום בראשו, מתן הועבר לאשפוז בטיפול נמרץ. בית החולים בילינסון
זה קרה במרכז העיר פתח תקווה, בשעת ערב. שלושה נערים שהיו בסביבה העירו למתן ולחברתו שהם מדברים בקול רם ואיימו על מתן שידקרו אותו. אחרי שהזוג התרחק, החלו הנערים לרדוף אחריהם כשהם רכובים על אופניים חשמליים. אחד מהם שאחז בידו באלה, הכה באמצעותה את מתן בחוזקה בראשו. "הוא הגיע הביתה כולו מדמם", שיחזר אביו של מתן. "אני הייתי מזועזע כשהוא תיאר מה קרה. שני ילדים שבסך הכל ביקשו להגיע הביתה אחרי ארוחת ערב בשלום ולא הצליחו. הזעזוע שלי היה לא רק ממה שקרה אלא ממה שיכול היה לקרות".
מתן הוא תלמיד מצטיין, ספורטאי ומדריך בתנועת נוער. הוא לא הכיר את הנערים ולא לקח חלק בעימות. כשהגיע הביתה הוא החל להקיא ולהרגיש ברע, ופונה למיון בבית החולים. בעקבות דימום בראשו הוחלט להעבירו למחלקת טיפול נמרץ, שם הוא מאושפז כעת. "ילד שמגיע עם אלה מחפש להתעמת", הוסיף האב. "זה כלי נשק לכל דבר ועניין. דברים כאלו לא יכולים לקרות".
לבית החולים הגיעו שוטרים שגבו עדות ממתן. כעת מעדכנים במשטרה כי חשוד נעצר, ומסרו: "חוקרי מחלק הנוער בתחנת המשטרה בפתח תקווה פתחו אמש בחקירה עם קבלת דיווח בגין קטין שהותקף בראשו באמצעות אלה. כתוצאה מהתקיפה פונה הקטין לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי שניידר".
במשטרה ציינו בנוסף כי "על פי החשד, בזמן שהקטין צעד במוצאי השבת עם חברתו בעיר, החלו חילופי דברים בינו לבין מספר קטינים אחרים שבמהלכם תקף אחד מהם את הקורבן באמצעות אלה. כאמור, חקירה שנפתחה אתמול במחלק הנוער בתחנת המשטרה בעיר הביאה הבוקר למעצרו של החשוד - נער בן 16.5. בתום חקירתו החשוד נעצר ובהמשך יובא לבית המשפט לנוער בעיר בבקשה להאריך את מעצרו".