החלומות של הרוכב הצעיר על הצלחה בינלאומית נגדעו על-ידי נהג צעיר שהשתולל על הכביש, ברח משוטרים ודרס אותו למוות: גיא תימור, סגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים, נהרג הבוקר (חמישי) באימון רכיבה. הנהג הדורס, בן 20 מקריית מוצקין, נעצר על-ידי המשטרה וחשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול - וללא רישיון. בתיעוד נראה הנהג חוצה אור אדום ופונה בחדות בצומת נהורה, לפני הפגיעה הקטלנית בתימור.
חוצה באדום ופונה בחדות, לפני הפגיעה בגיא תימור

תימור, בן 21 ממושב יד נתן, היה חבר בנבחרת ישראל באופני מסלול ובאופני כביש. הוא ערך היום את האימון האחרון לפני שהיה אמור לטוס לתחרות בצ'כיה עם שאר חברי הנבחרת. תימור ייצג את ישראל בשנים האחרונות באליפויות אירופה והעולם, זכה השנה במדליית הכסף באליפות ישראל באופני מסלול וגם במדליית הכסף באליפות ישראל באופני כביש עד גיל 23.
אחד מחבריו של תימור, שגר בנגב ורוכב איתו מעת לעת, צפה בסרטון הפגיעה וסיפר: "זו לא תאונה. מדובר פה ברצח על הכביש. הנהג פשוט דרס אותו כאילו הוא כלום, והמשיך לנסוע כאילו דבר לא קרה. זה בן אדם שצריך לשבת בכלא עד יומו האחרון. גם נהג שיכור, גם ללא רישיון, גם נמלט מהמשטרה, חצה באור אדום ודרס למוות את גיא. אם זה לא רצח, אז מה נשאר לנו?".
2 צפייה בגלריה
 גיא תימור
 גיא תימור
גיא תימור: "ברגע אחד נלקחו מאיתנו חבר"
(צילום: נמרוד הנגבי ורותם פבר)
"זו אבידה ענקית וכואבת" סיפר צחי בויגן, מאמנו של תימור. "לא ייאמן איך ברגע אחד נלקח מאיתנו חבר. גיא התחיל לרכוב כבר בגיל שמונה ובצבא היה ספורטאי מצטיין. איבדנו אדם שכולו נתינה, והדרך הטובה ביותר לראות את זה הייתה בצורה בה רכב - רכיבת אופניים היא לכאורה ספורט אישי, אבל הקבוצתיות משחקת תפקיד משמעותי וגיא היה תמיד אדם שדאג קודם להישג הקבוצתי לפני ההישג האישי".
במשטרה אמרו כי הוזעקו הבוקר סמוך לשעה 8:00 למושב רווחה, בעקבות דיווח על רכב שנוהג בפראות ומסכן את הציבור. לפי המשטרה, ניידות שאיתרו את הרכב כרזו לו לעצור בצד הדרך, אך הנהג לא נשמע להוראות והחל להימלט תוך שהוא יוצא לכביש ראשי, שם פגע בתימור.
2 צפייה בגלריה
הרכב של החשוד
הרכב של החשוד
רכבו של הנהג החשוד
הנהג המשיך לנסות ולברוח, עד שנעצר על-ידי השוטרים. במשטרה ציינו כי הנהג שפגע והרג את הרוכב חשוד בסיכון חיי אדם בכביש ובנהיגה תחת השפעת אלכוהול. בנוסף התברר מהחקירה כי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, ובמרץ האחרון אף נעצר לאחר שנתפס נוהג והוגש נגדו כתב אישום, וכן הוא נפסל מלהוציא רישיון נהיגה ע"י בית המשפט.
מאיגוד האופניים בישראל נמסר: "אנו המומים וכואבים את מותו של גיא בעוד תאונה מיותרת. ביחד עם כל קהילת האופניים בישראל אנו משתתפים בצער המשפחה ומועדון הרכיבה IGP. אנו מקווים כי רשויות החוק יטפלו בנהג הפושע על מנת שהמקרה יהווה הרתעה לעתיד. אנו קוראים לרשויות להתחיל ולהשקיע בתשתיות רכיבת אופניים, על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד".