2 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה הלילה (בין רביעי לחמישי) תושב הצפון (32), מנהל באחת מקופות החולים באזור חיפה, בחשד שביצע אמש מעשה סדום בגבר שהכיר באפליקציית היכרויות. מחקירת המשטרה עולה כי השניים הכירו ביישומון "גריינדר", נפגשו באזור חוף הים בחיפה, שם לפי החשד כפה עצמו החשוד על המתלונן בניגוד לרצונו.
החשוד נעצר בשעה 01:30 והועבר לחקירה. הוא הכחיש את המעשים שיוחסו לו והתעקש שהכול נעשה בהסכמה בלבד. הבוקר הוא הובא לבית משפט השלום בחיפה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים.
2 צפייה בגלריה
משה גלעד
משה גלעד
"המתלונן ניסה לסחוט את מרשנו". עורכי הדין משה וזיו גלעד, נציגיו של החשוד
( צילום: ארז חיים)
נציג המשטרה הגיש לבית המשפט דוח סודי באשר למקרה. סנגורו של החשוד, עו"ד זיו גלעד, הציע כי החשוד יישלח למעצר בית. השופט זאיד פלאי קבע בהחלטתו: "‏עיינתי בחומר הראיות ושוכנעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה המיוחסת לו. כמו כן שוכנעתי כי קיים חשש שבשחרורו ישבש הליכי חקירה ויסכן את ביטחון המתלונן".
השופט הוסיף כי ניתן להמשיך בחקירה כאשר החשוד נמצא בחלופת מעצר. הוא הורה על שחרורו בערבות כספית כוללת של 10,000 שקלים, וחייב אותו לשהות במעצר בית בבית אביו עד יום ראשון הקרוב. הוא אסר על החשוד ליצור קשר כלשהו עם המתלונן למשך חודש.
עורכי הדין זיו גלעד ומשה גלעד אמרו בתום הדיון ל-ynet כי "הצלחנו לשכנע את בית המשפט לשחרר את מרשנו לאלתר, שכן לדעתנו דברי המתלונן נבעו מרצון לסחוט את מרשנו. השחרור אומר דרשני".
בתוך כך, בית המשפט השלום בקריות האריך את מעצרו של תושב הקריות, בן 51, שנעצר בחשד שאנס נערה בת 17 עם צרכים מיוחדים. האירוע, לפי המשטרה, התרחש ב-29 ביוני בביתו של העצור, ולפי החשד הוא פיתה את הנערה להגיע אליו כדי לבצע את זממו.
החשוד נעצר אתמול בשעות אחר הצהריים ידי בלשי משטרה. סנגוריו, יוני דדון ולימור לוי-מלאך, אמרו כי הוא לא מכחיש שנפגש עם הנערה - אך טוען שלא היה ביניהם כל מגע מיני.