1 צפייה בגלריה
החשוד יחד עם אחד מאחייניו, שאוחז באקדחו
החשוד יחד עם אחד מאחייניו, שאוחז באקדחו
החשוד יחד עם אחד מאחייניו, שאוחז באקדחו
המשטרה חשפה היום (ראשון) אירוע מזעזע בטייבה שבמהלכו צעיר בן 25 תושב העיר לימד את אחייניו בני ה-4 ו-10 לירות באקדח. הצעיר נעצר בתום חקירה סמויה. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשלושה ימים.
חוקרי תחנת טייבה פתחו בחקירה הסמויה עם קבלת דיווח כי הצעיר נתן לפי החשד את האקדח שהחזיק ברשותו לשני אחייניו, על מנת שיבצעו באמצעותו ירי. השוטרים עצרו כאמור את החשוד, שנכלא עם סיום חקירתו.
חשיפת המקרה מגיעה ברקע העלייה במגמת הפשיעה והאלימות בישראל, ובפרט בחברה הערבית. הבוקר אמר יו"ר רע"מ מנסור עבאס לאולפן ynet כי "העלייה בפשיעה מתרחשת בכלל החברה הישראלית, גם בזו היהודית. צריך לתת למוסדות האכיפה ולמערכת המשפט למצות את הדין עם העבריינים. זה חשוב מאוד כדי להחזיר את האמון במערכות האלה".
עו"ד סיוון חיימוב, המייצגת את הצעיר מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה: "מדובר באדם ללא עבר פלילי. הוא מכחיש את החשדות. לטענתו מדובר בסרטון ערוך באמצעים טכנולוגיים ומעולם לא נתן לילדים להחזיק נשק. המשטרה אף לא תפסה נשק בביתו. חשוב לציין שמדובר בתלונה ישנה והמשטרה עצרה את החשוד רק שבעה חודשים אחרי שהתלונה הוגשה. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותשלח את הסרטון למעבדה כדי לבדוק האם מדובר בסרטון אמיתי".