דובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסם כי סמ"ר אברהם אובגן (21) מנתניה, לוחם בגדוד 932 של חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
1 צפייה בגלריה
אברהם אובגן
אברהם אובגן
אברהם אובגן
אחיו של אברהם, דרסה, ספד לו בפוסט בפייסבוק: "לא מאמין שאני כותב את זה. בצער רב וביגון עמוק אני מעדכן שאח שלי הגיבור, אברהם אובגן, נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. בן 21 בנופלו. אוהב אותך מאוד תנוח על משכבך בשלום".
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג ספדה גם היא וכתבה שאובגן ז"ל היה "לוחם צה"ל גיבור שנפל בקרב על הגנת העם והמולדת. אני משתתפת באבלה הכבד של משפחת אובגן היקרה יחד עם כל תושבי העיר נתניה. יהי זכרו ברוך".
בהודעת צה"ל הבוקר נמסר כי עוד שלושה לוחמים נפצעו אתמול באורח קשה בקרב בצפון הרצועה: לוחם נוסף בגדוד 932 שבו שירת אובגן ז"ל, לוחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי ולוחם מילואים בגדוד איסוף 636 של אוגדת יהודה ושומרון (877). הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחותיהם עודכנו.
מאז 7 באוקטובר נהרגו 576 חיילי צה"ל, 238 מהם בתמרון הקרקעי ברצועת עזה. לפי שעה מאושפזים בבתי החולים 81 חיילים במצב קל, 227 במצב בינוני ועוד 37 במצב קשה. מפרוץ המלחמה נפצעו 2,984 לוחמים, 450 מהם באורח קשה.