זירת הדקירה בראשון לציון
(צילום: זהר חיים)

הרופאים בבית החולים אסף הרופא קבעו בצהריים (שישי) את מותו של הנער בן ה-15 שנדקר אמש בראשון לציון. הצעיר תושב העיר שנעצר זמן קצר לאחר האירוע שוחרר הבוקר על ידי המשטרה ולא יובא לדיון בהארכת מעצרו, לאחר שנמצא בחקירה כי מעורבותו באירוע הייתה מהצד של הקורבן - והוא לא היה מעורב בדקירתו. טרם נעצר חשוד ברצח.
הדיווח על פציעת הנער ברחוב רש"י בראשון לציון התקבל אתמול בשעה 21:32 במוקד מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו להעניק לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא, כשמצבו קשה ולא יציב. מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, החליט שהחקירה תנוהל ביחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז.
"עשינו הכל כדי לייצב את מצבו". כירורג בכיר שטיפל בנער

2 צפייה בגלריה
זירת אירוע הדקירה בראשון לציון
זירת אירוע הדקירה בראשון לציון
זירת הדקירה בראשון לציון
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה בראשון לציון
זירת הדקירה בראשון לציון
הזירה בראשון לציון
(צילום: זהר חיים)
הפרמדיקים של מד"א איל רוט ושיר שאנאנס סיפרו: "הנער שכב על הרצפה בסמוך לכניסה לבניין מגורים כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".
אתמול אחר הצהריים נקבע מותו של הקבלן המוכר שנורה בבוקר ברחוב פריימן בראשון לציון. קבלן הבנייה הגיע לזירת הירי במונית לצורך מפגש עם אדם. כשירד מהמונית הוא שוחח קצרות עם אותו גבר, ואז נורה מקרוב. במשטרה מעריכים בשלב זה כי הקורבן הכיר את המתנקש. לאחר הירי רץ הקבלן שנורה בחזרה למונית, שהסיעה אותו לתחנת דלק בדרך המכבים, שם חבר לאמבולנס של מד"א.
פורסם לראשונה: 09:08, 06.01.23