מחבלים בכיכר הבימה, צלפים על מגדל המים בכפר סבא, מתקפה במרינה באשקלון - קמפיין של פורום שמכנה עצמו "מתגייסים לאחדות" תחת הכותרת "עם חוק הפטור כולנו הבאים בתור" יעלה מחר, לקראת הדיון בבג"ץ ביום ראשון על הפטור מגיוס לתלמידי ישיבות.
קמפיין מתגייסים לאחדות נגד חוק הפטור מגיוס
1 צפייה בגלריה
קמפיין נגד חוק הפטור
קמפיין נגד חוק הפטור
קמפיין נגד חוק הפטור

את היוזמה מובילים לפי ההודעה לעיתונות משפחות שכולות, רבנים בציונות הדתית ומשפחות חיילי מילואים. הקמפיין מופנה אל חברי הכנסת המתנדנדים בקואליציה, ובהם יואב גלנט, יולי אדלשטיין, אופיר סופר, טלי גוטליב, ניר ברקת, חנוך מילביצקי, משה סולומון, אוהד טל, דן אילוז, טלי גוטליב, גלית דיסטל, משה סעדה, אליהו דלל, עמיחי שיקלי, ומטרתו להמחיש את הסכנה הגדולה של החוסר בחיילים.
מפורום מתגייסים לאחדות נמסר כי "צורכי הביטחון המיידיים של ישראל מחייבים גיוס של 7,000 חיילים נוספים. אף אחד לא יוכל להגיד שהוא לא ידע על הסכנה. יש עשרות אלפי צעירים בגיל גיוס שלא התגייסו - וחוק הפטור מנציח את המצב ומסכן את חיי האומה. זוהי עת לאחדות העם סביב ההגנה על המולדת".
מיכל הירש נגרי, אמו של רסן (מיל') רועי ז״ל: "כולנו חייבים להתאחד תחת האלונקה ולקחת חלק בנטל הקדוש של ההגנה על חיינו, על הבית. העברת חוק פטור מגיוס ברגעים בהם ילדינו מחרפים את נפשם , אמהות קוברות את בניהן, אבות עוזבים משפחות, בית ועבודה ונקראים לדגל הוא בניגוד לכל צווי המצפון והערכים של עמנו. אני קוראת, מדם ליבי,לכל החלקים בחברה הישראלית לשלב כוחות. כוחנו באחדותנו".
מוריה רוזה, ממובילות מחאת משפחות המילואימניקים בפורום: ״בעלי שירת במילואים 180 יום מאז אוקטובר, ועכשיו נקרא לשרת שוב. לפי החוק החדש, לכל משרת מילואים צפויים פי 4 יותר ימי מילואים מהמצב הקיים. לא סתם אנו רואים ירידה בהתייצבות למילואים - וכולנו נשלם על כך מחיר יקר. חוק הפטור פוגע בביטחון המדינה באופן חמור".