אישה כבת 51 נהרגה הבוקר (יום א') בהתהפכות רכב הסעות בכביש 978 ברמת הגולן, בין צומת האמיר (ואסט) ליישוב מסעדה. עוד שש נשים נפצעו בתאונה, ומצבה של אחת מהן מוגדר קשה ולא יציב.
1 צפייה בגלריה
אישה נהרגה בהתהפכות רכב הסעות בגולן
אישה נהרגה בהתהפכות רכב הסעות בגולן
זירת התאונה
(צילום: דוברות המשטרה)
התאונה אירעה מעט אחרי השעה 10:00 בכביש המפותל והצר בצפון הרמה. רכב ההסעות התהפך מסיבה לא ברורה, ושבע נשים שהיו בו נפגעו. צוותי מד"א שהוזעקו למקום יחד עם צוותים רפואיים של הצבא קבעו את מותה של האישה שנהרגה. האישה שנפצעה באורח קשה פונתה במסוק לבית החולים זיו בצפת, בעוד שאר הפצועות שנפצעו באורח בינוני וקל פונו לבית החולים בצפת באמבולנסים.
אביב כץ, חובש בכיר במד"א במרחב ירדן, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. שלוש מנוסעות הרכב שנפגעו באורח קשה ובינוני שכבו על הכביש וארבע התהלכו בזירה. יחד עם כוח רפואה של צה"ל ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו טיפול רפואי לפצועות. אחת מהן שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד והייתה מחוסרת הכרה. לאחר פעולות החייאה ממושכות רופא צבאי קבע את מותה. פצועה שנפגעה באורח קשה הועברה למסוק מד"א שפינה אותה לבית החולים זיו, כשמצבה לא יציב. הפצועות הנוספות שהיו בהכרה מלאה פונו להמשך טיפול בבית החולים באמבולנסים וניידות לטיפול נמרץ".
בוחני תנועה של המשטרה הוזעקו למקום והחלו בחקירת נסיעות התאונה. מהמשטרה נמסר כי מדובר בתאונה עצמית. הכביש נסגר עד לסיום עבודת הבוחנים במקום.