אדוני ראש הממשלה. מדיניות ביטחונית אסור לה שתפעל מהבטן, אלא מהראש, באופן רציונלי. ובכן, באופן רציונלי הניסוי המדיני הגדול ביותר שנעשה ב-100 שנות הסכסוך היהודי-פלסטיני - הגיע לקיצו. אין פתרון מדיני או פוליטי לסכסוך הזה. ושלא תתבלבלו. אין הבדל כלשהו בין הרשות הפלסטינית לחמאס, או כל המצאה מתודולוגית אחרת שבוגרי מכוני השלום והשוויון אוהבים להמציא.
מעולם לא היה. הם אלופים בהמצאת שקרים. מדובר בסכסוך דתי קיומי. או שנתאסלם או שנמות. זוהי דתם. מולנו, נמצאים מיליוני צאצאי המופתי אמין אל-חוסייני שכרת בשעתו ברית עם היטלר, הנראים כבני אדם- וכאן אנו נופלים כל פעם מחדש. הם לא. הם נטולי צלם אנוש.
אל תצטטו לנו את הפסוק של ביאליק על נקמת הילד הקטן – שלא ברא השטן. תוציאו אותו לפעולה
מי שחוטף אשה זקנה רועדת מאימה, אמהות על עולליהן, מי שנותן לילדיו בני רוצחים לשחק בתור כדור בילד יהודי צנום יפה תואר שעומד במעגל וחובטים בו – אין לו כפרה. אל תצטטו לנו את הפסוק של ביאליק על נקמת הילד הקטן – שלא ברא השטן. תוציאו אותו לפעולה. אין מקבילה במאה השנים שעברו למה שאירע לנו בחג האחרון. לא למלחמת יום כיפור חזרנו. חזרנו לאימת השואה.
אדוני ראש הממשלה, אנא עצור את הדיונים החשובים ותכריז על הפסקה בת חצי שעה. בחצי השעה אני מבקש שאתה וחבורת הפיקוד העליון של צה"ל, במיוחד הרמטכ"ל ותיכף נדבר עליו, תעברו על התמונות, הסרטונים והשיחות של יהודים וחיילי צה"ל שפשוט נטבחו זועקים לעזרה, בדיוק כמו בפרעות חמלניצקי במאה ה-17. אני לא רוצה לשמוע בשנה הקרובה בעצרת הזיכרון לשואה ולגבורה - אותך ואת נשיא המדינה מבטיחים שמדינת ישראל לא תיתן לזה לקרות שוב. ובכן, שואה לא קרתה, אך אם לא תגיבו כפי שמעולם לא הגבנו - אנו נעמוד על סיפה.
את עזה כמדינת טרור צריך להחריב. לטבח שנערך באזרחי המדינה היהודית אין כפרה. בדיוק כפי שנשבענו על השואה. אתם מתמהמהים. כשאין לזה שום צידוק מערכתי. ניתוק החשמל, המים, אנטנות תקשורת, אספקת המזון והשמדה של כל בנין מעל 5 קומות בעזה היה צריך להתבצע כבר במוצאי השבת כשהתבררו ממדי הטבח.

נגמר הניסוי

הפלסטינים בכל מקום בארץ ישראל, חפצי הרצח וההרג הוציאו עצמם מהמשוואה האנושית. בדיוק כמו הנאצים. צה"ל חייב להתחיל בהרעשה ארטילרית בשולי השכונות בעזה, לא במגמה להרוג חלילה, אלא לזרוע פחד ואימה. שתחריד את איו"ש, לבנון ואיראן. צריכות להיות שיירות של מאות אלפי תומכי הרוצחים האלה נעים ברחובות מבוהלים מפחד ואימה עושים דרכם החוצה לגבולות עזה. זה גם יאפשר כניסה יותר בטוחה של התמרון הקרקעי.
העזתים עדיין נמצאים לבטח בתוך הבתים שלהם מפני שהם רגילים שהיהודים אולפו להכיל את האירוע
העזתים עדיין נמצאים לבטח בתוך הבתים שלהם מפני שהם רגילים שהיהודים אולפו להכיל את האירוע. להכיל כל פגיעה ביהודים. ראשי חמאס לא היו יוצאים לטבח הזה - אלמלא ידעו באופן ברור שבפיקוד העליון של צה"ל יכילו את האירוע. מישהו הצליח לטעת בקרבנו את חוסר האמון בצדקת האתוס הציוני. וזו הסיבה שבכל פעם מחדש – אנו מופתעים. העם היהודי צייד את צה"ל באמצעים הכי טובים - באמצעי ההרג וההגנה הכי משוכללים - אך כשאתה חושב שמולך נמצאים אנשים תרבותיים, ובכלל שאולי הם הצד הצודק - אתה מסרב להבין מה עומד מולך - ולכן אתה מייצר בגזרה אוירה של גבול של שלום. מפני שלא מדובר בחיות אדם מולנו שנשבעו לפי דתם לרצוח יהודים, אלא במסכנים שאולי אנחנו אשמים במצבם. ולכן, הופתענו.

הפסקנו להאמין שאנחנו הצד הצודק

במקום להדהד נחישות, אמונה בצדקת הדרך, ושאנחנו נרדוף אתכם למוות בכל חור ומחילה שתהיו, הצטיידנו במיטב המערכות - אבל הפסקנו להאמין שאנחנו הצד הצודק. שאנחנו כאן מפני שאנו יהודים תודות להבטחה האלוקית ושזו ארצנו. לכן, הם פשוט רוצים להרוג אותנו – לא להכיל אותנו. הם גם אומרים לנו בטירופם צמא הדם שאין להם דרך אחרת. "אנחנו נאכל לכם את הכבד" אמר יחיא סינוואר מיד כשהשתחרר מהכלא בעסקת שליט ולאחר שרופאים יהודיים הצילו את חייו לאחר גידול שהיה במוחו. אלה האנשים. כך הוא. כך אבו מאזן.
מספיק היה לראות את הופעתו האומללה של רמטכ"ל צה"ל אמש כדי להבין עד כמה עמוק הנגע של אי הבנת תמונת האויב
אבל אנחנו, יהודים תמימים וטובים שכמונו סירבנו להאמין להם. אז הם הראו לנו.
מספיק היה לראות את הופעתו האומללה של רמטכ"ל צה"ל אמש כדי להבין עד כמה עמוק הנגע של אי הבנת תמונת האויב. רמטכ"ל צבא ההגנה לישראל מופיע בעת הקשה ביותר לעם היהודי , מהסס, בלי אתוס, בלי מסרים מנהיגותיים על צדקת דרכנו והחמור מכל - בלי סכין בין השיניים. עיינו ערך תא"ל עופר וינטר שהודח מפני שעשה ההיפך בדיוק. וההדחה הזו אדוני ראש הממשלה, הייתה במשמרת שלך.
אבל, כדרכך בשנים האחרונות אתה בר מזל. וטוב שכך. ישראל נהנתה בהנהגתך מפריצות דרך חשובות בתחומים רבים. כעת, שוב קבלת הזדמנות היסטורית. מעולם לא הייתה לישראל תמיכה מדינית חובקת עולם כפי שקיבלנו לאחרונה. מעולם לא התבטא נשיא ארה"ב בתמיכה נחרצת בישראל ובסיוע תקיף ומשמעותי מיידי ככל שיידרש. בירות ובנייני ציבור בעולם מתקשטים בדגלי ישראל. אדוני, אתה יכול היסטורית לשנות את משוואת הסכסוך. למחוק 100 שנות בדיות ושקר פלסטיניי. לקבע את הנרטיב שאיש לא יזיז אותנו מארצנו. יש בעולם התרגשות חובקת עולם מפני שכעת התחוור להם מהו האתוס היהודי הציוני. שאנחנו יצרנו מדינת מופת המשפיעה טוב ומופת לעולם בתחומים קיומיים למול תרבות פלסטינית שקרית שלא תרמה כלום לעולם לבד מחורבן הרס וחילול כבוד האדם.
רמי סימנירמי סימני
ובעיקר – זכית מפני שאתה עומד בראש העם המדהים הזה שייצא גם מהשבר הזה. עם תעצומות נפש תקוות וחלומות בני אלפי שנים. עם ישראל יוצא כעת במסירות הלב והנפש, מדן ועד אילת מהשומרון ועד הים, מתנער כעוף החול, מנגב מפניו את עקבות הבוץ והדם- נוסק לשמיים, וביללת מנועי הטנקים, ובהמיית מסוקי הקרב ומטוסי התקיפה – יוצא העם מעורר ההשתאות הזה - להשיב את כבוד האדם.