בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נקבע מותו של לוחם בסיירת הנח"ל סמל-ראשון שהם משה בן הרוש (20) מהיישוב חיספין ברמת הגולן, שנפצע אנושות בקרב מול מחבלים בכרם שלום בתחילת המלחמה. בן הרוש יובא למנוחות היום (שישי) בשעה 11:00 בבית העלמין ביישובו. בכך עלה מניין חללי צה"ל מפתיחת המלחמה ל-310.
בן הרוש וכמה מחבריו לסיירת נלחמו מול עשרות מחבלים שהסתערו על המוצב שלהם סמוך לקיבוץ במועצה האזורית אשכול. הוא פונה לבית החולים מורדם ומונשם, ועבר לאחר אשפוזו ניתוח ממושך. "שהם הגיבור וחבריו עצרו והכניעו בגופם כ-40 מחבלים", כתב אחד מחבריו של בן הרוש.
1 צפייה בגלריה
נקבע מותו של לוחם סיירת נח"ל, סמל שהם משה בן הרוש, שנפצע בקרב ב-7 באוקטובר
נקבע מותו של לוחם סיירת נח"ל, סמל שהם משה בן הרוש, שנפצע בקרב ב-7 באוקטובר
סמ"ר שהם בן הרוש
השר לשעבר יזהר שי, ששכל בקרב את בנו סמל ירון אורי, ספד לבן הרוש: "הלב נקרע שוב. סמל-ראשון שהם בן הרוש, מגיבורי הקרב בגזרת כרם שלום, נפטר בבית החולים אחרי שנלחם על חייו קרוב ל-20 יום. הוא נפצע קשה תוך כדי קרב שהציל מאות אזרחים בכרם שלום ואת חייהן של התצפיתניות במוצב.
"שהם היה חבר צוות של נוני שלנו שנפל באותו קרב. הוא היה הקמע של הצוות, הם תמיד טענו שהוא מביא להם את המזל הטוב. הוא גם היה אהוב מאוד על חבריו. בואו לתת לו כבוד אחרון, הוא גיבור שנפל בקרב על הגנת המולדת ואזרחיה".