1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה אתמול בצהריים (יום שלישי) בן 43 מירושלים, עובד ותיק ברשות האוכלוסין, בחשד שאיים ברצח על אשתו שעמה הוא נמצא בסכסוך גירושין, וכן בתקיפת ילדיו. היום הוא הובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בירושלים - שם הוארך מעצרו בארבעה ימים.
נציג המשטרה אמר בדיון כי "לפני יומיים התקבל דיווח במשטרה שלפיו הבכיר הפנה איומים קונקרטיים לפגיעה בבת הזוג של, שאיתה הוא נמצא בהליך גירושין". לדברי נציג המשטרה, החשוד אמר לאשתו דברים כגון "בא לי להרוג אותך", "אני אשב במאסר עולם", "צריך לשרוף אותך". הוא הוסיף כי "המתלוננת מסרה שהם צפו בתוכנית טלוויזיה על פגיעה בנשים והוא אמר שהוא מבין למה נשים נרצחות. בנוסף עלתה טענה לתקיפת הילדים".
עו"ד ארז בר-צבי, המייצג את החשוד, טען בדיון: "יש לנו כאן אדם שעובד 22 שנים ברשות האוכלוסין, נעדר עבר פלילי, בפעם הראשונה במשטרה. הוא נשוי 22 שנה ונמצא בהליך גירושין והחתימו אותו על מסמך שלום בית, שבמסגרתו הוא יצא מהבית. אתמול הגיעה העת שהוא צריך לחזור הביתה. כדי למנוע זאת משתמשים במשטרה".
שופט בית משפט השלום אלעד לנג החליט להאריך את מעצר החשוד בארבע ימים וכתב בהחלטתו: "המשיב נעדר הרשעות קודמות, אך מעיון בהתכתבויות שערך עם אשתו ועם אדם נוסף, ככל הנראה אחיו - שבפניו חשף את שעל ליבו - עולה התנהלות והתבטאות מאוד מטרידה, הכוללת איומים קונקרטיים ליטול את חייה של אשתו, נכונות 'לשבת במאסר עולם' ועוד כיוצא באלה שורה ארוכה של אמירות המעידות על מסוכנות של ממש.
"התנהלותו, על אף שבוצעה על רקע של פירוד בני זוג אשר נשואים במשך זמן רב, כוללת מספר רב של איומים מוחשיים וחמורים, כאשר ניתן להתרשם שאלו כוללים מידה בלתי מבוטלת של אובססיביות וחוסר השלמה עם הפעולה אותה נקטה אשתו בקשר ליחסים הזוגיים שביניהם".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.