במקביל להעמקת הפעילות הקרקעית של צה"ל בדרום לבנון, נמשך הירי של חיזבאללה לכיוון ישראל: כ-20 רקטות שוגרו בצהריים (שלישי) משטח לבנון לעבר חיפה והקריות. דובר צה"ל מסר כי חלק מהשיגורים יורטו. לא היו נפגעים בגוף, אולם תועד נזק של פגיעה בבניין בן שלוש קומות בשכונת אפק בקריית ביאליק. שריפה פרצה בין שמורת עין אפק לקריית ביאליק, ככל הנראה בעקבות נפילה.
יירוטים בשמי עכו

איתי מזור, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירת הפגיעה בקריית ביאליק, סיפר: "ראינו את הנפילה כשהגענו לרחוב. חלק מחלונות הבניינים שסמוכים מנופצים והיה הרס בחצר. נכנסו לבניין וביצענו סריקות. הדיירים שמרו על הנחיות פיקוד העורף ומיד עם הישמע האזעקה הם נכנסו למרחב המוגן של השכונה והמתינו בו 10 דקות. המשמעת של האזרחים מצילה חיים, האירוע יכול היה להסתיים בפציעות קשות".
לפני כן הופעלו התרעות על חדירת כלי טיס עוין וגם על ירי רקטות וטילים באזור נהריה וסביבתה. בסרטון מעכו תועדו יירוטים של יותר מ-10 שיגורים בשמי העיר.
בשעות הבוקר נשמעו אזעקות נוספות בחיפה - ולמעשה בכל האזור מהקריות ועד פרדס חנה - וגם בקריית שמונה ויישובים בסביבתה. בצה"ל אמרו כי זוהו שני שיגורים שחצו משטח לבנון ויורטו בהצלחה על-ידי חיל האוויר. גם במקרים אלו לא דווח על נפגעים בגוף.
3 צפייה בגלריה
נפילה שכונת אפק בקרית ביאליק
נפילה שכונת אפק בקרית ביאליק
הנזק בבניין בקריית ביאליק
(צילום: תיעוד מבצעי מדא)
3 צפייה בגלריה
נפילות בשמורת עין אפק
נפילות בשמורת עין אפק
שריפה בשמורת עין אפק בעקבות נפילות
(צילום: קארין אבוטבול)
3 צפייה בגלריה
אזעקות בזכרון יעקב ודלית אל-כרמל
אזעקות בזכרון יעקב ודלית אל-כרמל
הבוקר: אזעקות מהקריות ועד פרדס חנה
(צילום: כומתה)
צה"ל עדכן כי לפני כמה ימים חיסלו מטוסי קרב באזור א-נבטיה בדרום לבנון את אחראי גזרת צפון הליטני ביחידה האווירית של חיזבאללה, חדר אל-עבד בהג'ה.
גם היום דיווחו כלי תקשורת בלבנון על תקיפות של צה"ל בשטחה, בין היתר באזור בעלבכ שבמזרח המדינה.