1 צפייה בגלריה
עופר (בולדי) קרוגמן ז"ל
עופר (בולדי) קרוגמן ז"ל
עופר (בולדי) קרוגמן ז"ל
(צילום: דוברות מד"א)
עופר (בולדי) קרוגמן ז"ל, בן 61 מכפר ידידיה, הוא רוכב האופנוע שנהרג ביום שישי שעבר בתאונת דרכים בכביש החוף. חבריו של קרוגמן להתנדבות במד"א ספדו: "היה אדם עם חיוך תמידי ונתינה חסרת גבולות".
קרוגמן רכב ביום שישי על אופנועו הפרטי בכביש החוף, ככל הנראה בדרכו מהעסק בתל אביב לביתו במושב שבעמק חפר. כשהגיע למחלף הסירה נפגע קרוגמן מרכב שעל פי החשד איבד את השליטה, והוא נשאר מוטל על הכביש מחוסר הכרה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נקבע מותו.
במשך שנים רבות התנדב קרוגמן בתחנת מד"א בתל אביב. הוא החל את דרכו בארגון בשנות ה-80, ועבר בין היתר קורס חובשים וחובשי נת"ן וקורס פרמדיקים. בשנים האחרונות התנדב ככונן רכוב על אופנוע מד"א ובניידת טיפול נמרץ.
"הוא היה חבר קרוב מאוד שלי במשך עשרות שנים. היינו אמורים לסעוד יחד את ארוחת השישי ביום שבו נהרג", ספד לו חברו ליחידת האופנועים, ד"ר קובי שיף. "הוא היה אדם עם חיוך תמידי ונתינה חסרת גבולות. אלפים רבים של מטופלים, חולים ופצועים חייבים לו את חייהם".
מנהל מרחב ירקון במד"א, דורי חיים, ספד: "אני מכיר אותו עוד לפני שדרכנו הצטלבו במד"א, הייתי לקוח קבוע בחנות שלו בתל אביב. במהלך השנים הוא הגיע לעשרות אלפי קריאות, מתנצל בפני הלקוחות בחנות ויוצא להציל חיים בכל יום ובכל שעה. הוא היה איש מקצוע משכמו ומעלה, חייכן ואדיב, שתמיד חיפש לעזור ולסייע לאחר".
קרוגמן הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ונכדים. הוא נטמן אתמול (יום א') בבית העלמין האזרחי כפר חיים בעמק חפר.
פורסם לראשונה: 22:56, 20.02.22