ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה את ד"ר עומר דוסטרי לתפקיד דובר ראש הממשלה. כך מסרה היום (ראשון) לשכת נתניהו. דוסטרי, בן 37 בעל תואר שלישי במדע המדינה מאוניברסיטת בר אילן, הוא חבר תנועת "הביטחוניסטים" שמזוהה עם הימין הישראלי. הוא גם השתתף באופן קבוע בפאנלים בערוץ 14 - ונחשב לחוקר מוביל בתחומו. בין היתר פרסם מחקרים בכתב העת של צבא היבשה האמריקני ובכתבי עת מדעיים אחרים.
2 צפייה בגלריה
ד״ר עומר דוסטרי
ד״ר עומר דוסטרי
ד"ר עומר דוסטרי
מוקדם יותר השנה כינה בציוץ ברשת החברתית X את ארגוני המחאה "אחים לנשק" ו"כוח קפלן" "ארגוני שנאה, שיסוי, פילוג והסתה". בציוצים אחרים כתב ש"מלחמה מנצחים בלי בני גנץ", ואת שר המשפטים יריב לוין כינה "אדריכל ניצחון הדמוקרטיה", בימים שאחרי אישור הביטול של עילת הסבירות בכנסת.
הוא תקף לא אחת את הרמטכ"ל הרצי הלוי - שלטענתו לא עשה דיו נגד "תופעת הסרבנות". ד"ר דוסטרי גם הרבה לתקוף עיתונאים שביקרו את ראש הממשלה, ואמר כי אינו עוסק בזהות האשמים למחדל 7 באוקטובר.
במאמר שפרסם באתר תנועת הביטחוניסטים טען כי "ממשל ביידן זורק את ישראל מתחת לאוטובוס": "למה שתנועת חמאס תישבר ותסכים להתפשר בעסקת חטופים כאשר היא רואה כיצד בת-הברית החשובה ביותר של ישראל – והמעצמה הגדולה בעולם – זונחת את ירושלים ומאמצת לחלוטין את הנרטיב של ארגון טרור רצחני כמו-נאצי, שאחראי לטבח של 1,200 ישראלים, לאונס נשים, עריפת ראשים, ביתור חלקי גופות, שריפת אנשים חיים ורצח תינוקות?", כתב.
בהודעה מטעם לשכת ראש הממשלה נמסר כי "ד"ר דוסטרי, בן 37, הוא בעל ניסיון עשיר בתחום התקשורת, ומחזיק בתואר שלישי במדעי המדינה מאוניברסיטת בר-אילן. שימש כחוקר במכוני מחקר ופרסם מאמרים רבים בתחומי צבא וביטחון לאומי. ראש הממשלה נתניהו אישר את המינוי, ובירך את ד"ר דוסטרי על הצטרפותו להובלת מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה".