1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
השוטרים נאלצו לירות לעבר רגלי החשוד כדי לעצור אותו. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
גבר בן 32, תושב קיבוץ מעברות שבעמק חפר, נפצע הלילה (בין ראשון לשני) באורח קשה מירי שוטרים, שהגיעו לביתו לאחר שנחשד באיומים נגד שכנו ובני משפחתו.
הפצוע מוכר למערכת בריאות הנפש. לאחר שאיים על שכנו ובני משפחתו, המשטרה חיפשה אחריו. היום לפנות בוקר איים שוב על שכנו ומשפחתו, ושוטרים הגיעו לביתו. עם הגעתם, החשוד סירב תחילה לפתוח את הדלת. לאחר שהפצירו בו, הוא יצא אליהם עם סכין בידו וניסה לדקור אותם.
השוטרים חשו בסכנת חיים ממשית ונאלצו לירות לעבר רגליו כדי לעצור את האיום. הוא נעצר והועבר לטיפול רפואי בבית החולים הלל יפה בחדרה. ל-ynet נודע כי הוא נפגע באורח קשה כתוצאה מהירי לעברו, ובהמשך הוא יועבר לאבחון בתחום בריאות הנפש על ידי גורמי מקצוע.
עו"ד ניצן ביילין, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את מתמודד הנפש, מסר: "לצערנו אנו שוב נמצאים באירוע קשה, המשטרה נקראה לסייע במקרה של מתמודד נפש שנמצא במצוקה קשה. השוטרים ידעו על מצבו מבעוד מועד, אך למרות זאת האירוע הסתיים בירי ובפציעתו באופן קשה של הצעיר. מקרה זה מצביע שוב על כשלים חמורים של התמודדות המשטרה עם מתמודדי נפש. אנו מצפים שמח"ש תחקור את האירוע ושהמדינה תקדם פתרונות מתאימים להתמודדות עם מקרים דומים".