זירת הדקירה בתיכון ברחובות
(צילום: שמוליק דודפור, מאיר תורג'מן)

נער בן 16 נדקר הבוקר (שלישי) בבית ספר תיכון ברחובות. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחר התוקפים שנמלטו מהמקום, ולאחר זמן קצר עצרה ארבעה חשודים במעורבות באירוע - שלושה נערים וצעיר כבן 18. נמסר כי מחקירה ראשונית הרקע פלילי.
2 צפייה בגלריה
זירת אירוע הדקירה בתיכון ברחובות
זירת אירוע הדקירה בתיכון ברחובות
זירת הדקירה בתיכון ברחובות
(צילום: דוברות המשטרה)
מחקירה ראשונית עולה כי התוקפים קפצו מעל גדר בית הספר ורדפו אחרי התלמיד עד לחדר המנהל - שם דקרו אותו בראשו, מול עיני המזכירה, ונמלטו במהירות. נבדק אם לנער היה סכסוך קודם עם התוקפים. המצלמות נלקחו לבדיקה כדי לזהות את החשודים שנמלטו, וייבדק כיצד בדיוק הצליחו לחדור לתיכון.
"זה בית ספר רגוע", סיפר אחד התלמידים בזירה. "שמעתי צעקות וראיתי בלובי שמעלים את הפצוע על אלונקה לאמבולנס. התחושה קשות. בשביל מה יש שער עם מאבטח? זה בשביל להגן על התלמידים, וזה שתלמיד נדקר בכל זאת זה מפחיד". תלמיד שלומד בתיכון הצמוד לתיכון שבו התרחשה הדקירה סיפר: "שמעתי שנכנסו רעולי פנים מהכניסה האחורית, רצו עם קרשים ואבנים, ואחד מהם היה עם סכין". לדבריו, "אם בית הספר אינו מקום בטוח עבוד תלמיד זה ממש הזוי".
2 צפייה בגלריה
זירת אירוע הדקירה בתיכון ברחובות
זירת אירוע הדקירה בתיכון ברחובות
זירת הדקירה ברחובות
(צילום: מאיר תורג'מן)
בשעה 11:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על נער שנפצע באירוע אלימות ברחובות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על נער עם פציעה חודרת ופינו אותו לבית החולים קפלן, ובהמשך הוא הועבר לבית החולים בילינסון. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א רועי בן שושן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הנער שוכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות, קיבועים וחבישות. ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבו קשה".
פרמדיק מד"א ידידה מאיר סיפר: "הזעיקו אותנו לאירוע של נער שנדקר בבית ספר ברחובות. הגענו במהירות למקום וראינו באחד החדרים נער מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. סיפרו לנו שהדוקרים ברחו מהמקום, הענקנו לפצוע טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבי"ח כשמצבו קשה ויציב".
מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "עיריית רחובות מזועזעת ורואה בחומרה רבה את האירוע, ותסייע בחקירת המשטרה ככל שנדרש. מינהל החינוך בעירייה יחד עם השירות הפסיכולוגי ומשרד החינוך מעניקים ברגעים אלה סיוע לתלמידים ולצוותים החינוכיים בבית הספר. הלימודים בכל בתי הספר בעיר ייפתחו מחר בשיח על מניעת אלימות ועידוד סובלנות".