צעירה בת 27 אותרה הבוקר (שני) כשהיא ללא רוח חיים ברהט. על-פי החשד, היא נדקרה למוות בידי בעלה בביתם בשכונה 25 בעיר. השניים התחתנו לפני כשבועיים.
זירת הרצח ברהט

הדיווח על האירוע התקבל בשעה 11:36 במוקד 101 של מד"א במרחב נגב. חובשים ופרמדיקים של הארגון קבעו את מותה במקום. המשטרה מסרה כי החשוד ברצח הוא בעלה, צעיר בשנות ה-20 לחייו - ובידיו נמצאו כלי תקיפה. הוא נעצר על-ידי שוטרים.
פרמדיקית מד"א נג'ם זייד סיפרה: "חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו אל האישה ששכבה כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".
לפי מדד פורום מיכל סלה, מתחילת השנה ועד היום נרצחו 10 נשים באירועי אלימות במשפחה. כמו כן, מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר נרצחו 17 נשים באלימות במשפחה, כש-40% מהן מהמגזר הערבי. לפי המדד, מדובר בעלייה של 8% ברצח נשים במשפחה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
בחודש שעבר נרצחה ביריות בפתח הכניסה לביתה נבילה סנדין ביאדסה (42), אם לשלושה ותושבת הכפר ג'ת שבמשולש. הרצח תועד במצלמות האבטחה של ביתה, ובתיעוד נראו שני רעולי פנים פותחים באש לעבר הבית. זמן קצר לאחר מכן נראה רמי ביאדסה, בעלה של נבילה, כשהוא רודף אחרי הרוצחים.