השאלה שהופנתה לנשיא צרפת על נישואיו למי שהייתה מורתו בתיכון הייתה שאלה אישית ויוצאת דופן, במדינה שבה פוליטיקאים משתדלים שלא לחשוף את חייהם הפרטיים. גם המראיין שניסח את השאלה התקשה לאזור אומץ לשאול אותה. לבסוף הוא הגיש למקרון את השאלה על דף, והנשיא הקריא מהדף בקול רם. "הוא הנשיא, הוא צריך לשמש דוגמה ולא להתחתן עם המורה שלו", הקריא עמנואל מקרון וצחק, יחד עם שאר הנוכחים שהיו בחדר. לאחר מכן השיב על השאלה ברצינות.
מקרון נפגש עם מראיינים על הרצף האוטיסטי, מטעם העיתון "לה פפוטין" - שהוקם ב-1990 במעון יום באזור פריז. אנשי העיתון ראיינו במשך השנים כמה אישים צרפתים, בהם הנשיאים ניקולא סרקוזי וז'ק שיראק. הריאיון עם מקרון צולם בנובמבר בפריז, ובסוף השבוע שודר בטלוויזיה.
מערכת העיתון הגדירה את המראיינים כ"עיתונאים לא שגרתיים", והם שאלו את הנשיא בן ה-45 שורת שאלות אישיות, שעיתונאים אינם מעזים לשאול. הם שאלו את מקרון על נישואיו לבריז'יט, על מעגל החברים שלו, מצבו הכלכלי, יחסיו עם ולדימיר פוטין ונושאים אחרים שמעסיקים אותו. הריאיון העניק למקרון הזדמנות להפגין אנושיות ורגישות, בעיצומה של הכהונה השנייה שלו כנשיא.
בריז'יט מקרון, שמבוגרת מהנשיא ב-24 שנה, הכירה את עמנואל כשהיה תלמיד תיכון ולימדה אותו תיאטרון. באותה תקופה היא הייתה נשואה ואם לשלושה. השניים התאהבו וניהלו רומן, ובריז'יט התגרשה ועברה לחיות עם עמנואל בפריז. הזוג התחתן ב-2007, עשור לפני שמקרון הפך לנשיא.
"זה לא עניין של לשמש דוגמה או לא, אתם מבינים? כשאתה מאוהב, הבחירה לא שלך", אמר מקרון בכנות למראיינים על תחילת הקשר שלו עם בריז'יט. "היא לא באמת הייתה המורה שלי, היא הייתה המורה שלי לתיאטרון, זה לא בדיוק אותו דבר", טען הנשיא הצרפתי.
כשאחד המראיינים שאל את הנשיא - "יש לך הרבה כסף?" - מקרון השיב שכיום הוא מרוויח פחות מהמשכורת כשהרוויח לפני שנכנס לפוליטיקה, כשהיה בנקאי. על מעגל החברים שלו אמר מקרון בכנות: "זו לא העבודה הטובה ביותר למי שרוצה הרבה חברים". על יחסיו עם נשיא רוסיה פוטין אמר מקרון: "הפרדוקס הוא שכאשר אתה נפגש איתו, זה לא שהוא אדם לא-נעים". אחרי כחצי שעה של ריאיון הודה מקרון למראיינים ושיבח אותם על עבודתם.