(צילום: רועי עידן, משה מזרחי)

ניצה, אמו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי שנפצע בשבת בגבול עזה, סיפרה הבוקר (יום ב') כי בנה ממשיך להילחם על חייו, וביקשה מהציבור להרבות בתפילות. לדבריה, ראש הממשלה נפתלי בנט צלצל למשפחה אמש - ולא ידע את שם הבן הפצוע.
"אדון ראש הממשלה בנט התקשר אתמול ב-22:30 בלילה ושאל מה שלום הלוחם יוסי (שם אביו), ובאיזה בית חולים הוא נמצא. בושה למדינת ישראל", היא אמרה לרדיו גלי ישראל והוסיפה כי "הוא פיהק בטלפון, והשיחה מוקלטת".
ניצה שמואלי ציינה עוד כי "אין לי שום דבר נגד בנט ואין לי שום עניין עם בנימין נתניהו, אני אזרחית פשוטה. נתניהו צלצל ב-12 בלילה וידע את שם הלוחם ושעבר ניתוחים, דיבר לעניין ואיחל החלמה. שיחה עניינית".
עומר אדם הקדיש אמש שיר לבראל חדריה שמואלי
בראל חדריה שר שיר של אדיר גץ

האם ביקשה "תשובות מראש הממשלה ומצה"ל - איך שלחו את הבן שלי לגבול, מרחק אפס מהמחבלים ולא לירות בהם. למה? אני מתחננת לכל מדינת ישראל, בבקשה, תפילות לבראל בן ניצה שיקום בשלום. הבן שלי איבד עין אחת, אני רוצה את הילד שלי על הרגליים, חי".
ד"ר עמית פרנקל מבית החולים סורוקה בבאר שבע עדכן הבוקר במשדר מאולפן ynet על מצבו של שמואלי. "אתמול במהלך שעות אחר הצהריים הוא נלקח שוב לחדר הניתוח ועבר סדרת ניתוחים על ידי צוות רב תחומי מהחטיבה הכירורגית אצלנו במרכז הרפואי סורוקה. מיד לאחר מכן הוא הוחזר לכאן, למחלקה לטיפול נמרץ כללית, כשהוא מורדם ומונשם. לצערי עדיין מצבו מוגדר קשה גם הבוקר".
לדברי ד"ר פרנקל, "בסוג הזה של הפציעה, וכשעוד לא חלף זמן רב מהפציעה, לצערי אני לא יכול לומר בפה מלא שהוא התרחק מסכנת חיים. כמובן נמשיך לעשות כל מאמץ כדי לעזור".
מתן צורי השתתף בהכנת הידיעה