זהבה דמרי (56), תושבת אילת, היא האישה שלפי החשד נדקרה אתמול (חמישי) למוות על-ידי בן זוגה. בן הזוג נמלט מהזירה, אך בהמשך הצליחה המשטרה לעצור אותו בתום מרדף בכביש 12. נסיבות הרצח נחקרות במשטרה. בית משפט השלום באילת האריך בשישה ימים את מעצרו של החשוד.
2 צפייה בגלריה
זהבה תמרי ז"ל ואשר אבוחצירה
זהבה תמרי ז"ל ואשר אבוחצירה
זהבה דמרי
(מתוך פייסבוק)
סביב השעה 18:00 בערב התקבל דיווח במוקד 100 על-ידי אישה ששמעה את שכנתה צועקת לעזרה מכיוון שהיא דקורה. לוחמי אש הוזעקו למקום כדי לפרוץ את הדלת שהייתה נעולה. לאחר הכניסה לדירה, מצאו הכוחות את דמרי שמצבה היה אנוש. היא פונתה על-ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים יוספטל בעיר, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותה.
בן הזוג נמלט כאמור מהזירה ובעקבות כך פתחה המשטרה במצוד אחריו. הוא נטש את הרכב בכביש 12 וניסה להימלט רגלית. השוטרים סגרו על החשוד והבחינו שגם הוא פצוע. בעקבות כך פונה בן הזוג לטיפול בבית חולים, ומעצרו הוארך בהיעדרו.
2 צפייה בגלריה
זהבה תמרי ז"ל
זהבה תמרי ז"ל
הפוסט של דמרי באפריל
(מתוך פייסבוק)
במשטרת מרחב אילת התקבלו כמה תלונות מצידה של דמרי נגד בן זוגה. לאחר אחת הפרידות באפריל, כתבה הקורבן בפוסט: "חופש, הדבר הכי חשוב לאדם. הפסח הזה יצאתי מעבדות לחירות ועכשיו תודה לאל, לאחר תובנות רבות, קיבלתי עוד שיעור חזק ביותר בחיים. הייתי חייבת לעבור את השיעור האחרון להבין מה אני רוצה באמת". באחרונה השניים חזרו להיות בקשר, ואף נצפו מבלים יחד.
לפני 21 שנים איבדה דמרי את בנה דור, שהיה אז בן 17. הבן קבע להיפגש אז עם חבריו במרכז התיירות באילת, אך נהרג בתאונת אופנוע. שרשרת ברזל שהוצבה אז על פני כניסה לכביש מעבר שמוביל למועדון, פגעה בראשו והביאה למותו.