1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה אתמול חמישה נערים בגילי 16-17 בחשד שתקפו נהג אוטובוס ציבורי בשיכון ד' בעיר טבריה. הנהג נפצע באורח קל, וצוות מד"א פינה אותו לבית החולים פוריה בעיר, משם שוחרר בהמשך.
מהמשטרה נמסר כי עם קבלת דיווח על האירוע, פתחו שוטרי המחוז הצפוני בחקירת המקרה, ובסיומה עצרו בשעות הלילה את החמישה. היום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית משפט השלום בטבריה.
ארגון "כוח לעובדים" דיווח אתמול כי נהג חברת "סופרבוס" בעיר טבריה הותקף בידי חבורת נערים המוכרת למשטרה. לדבריהם, אותם נערים תקפו בשבוע שעבר שני נהגים אחרים, וגרמו לאשפוז של אחד מהם. בתגובה לאירועים, הפסיק איגוד ועדי התחבורה בארגון את פעילות התחבורה הציבורית בעיר טבריה מהשעה 22:00 ועד לחצות אתמול.
במקביל, באיגוד דורשים כי הנהלת חברת "סופרבוס" תדאג למאבטחים בקווים בעיר בשעות 18:00 ואילך, שעות שלדבריהם מועדות לפורענות. בארגון מזהירים כי מידה שלא יחול שינוי בעמדת החברה, בכוונת הוועדה להשבית את קווי התלמידים בעיר.
גיל מושקוביץ, רכז התחבורה בצפון בארגון "כוח לעובדים", אמר כי "אדישות המשטרה ובתי המשפט נפשעת. הנערים הללו כמעט הרגו בן אדם בשבוע שעבר, ועדיין מסתובבים חופשי. אם חיי הנהגים לא חשובים נזכיר - כל תקיפה של נהג מסכנת נוסעים. לא נעמוד מנגד, בכל מקום שבו לא ניתנת הגנה לנהגים, לא תהיה תחבורה ציבורית. כל מקרה כזה ממחיש את הזלזול בנהגים והסירוב לראות בהם עובדי ציבור. נמשיך להיאבק עד שתקיפת נהגים תיענש במלוא החומרה כמו תקיפת עובדי ציבור".
מחברת "סופרבוס" נמסר כי היא מגנה את מקרי האלימות המתרחשים כלפי נהגי החברה, ותומכה בנהגיה. "החברה קוראת למשטרת ישראל למצות את הדין עם הפורעים במהרה ובמלוא החומרה, ולהציב את הנושא בראש סדר היום על מנת שמקרים מסוג זה יופסקו לאלתר. כמו כן, החברה פונה לארגון העובדים שלא לפגוע בציבור הנוסעים הנעזרים בשירותי התחבורה הציבורית מדי יום", נמסר.