"הרימו אותו על שולחן ובשלב מסוים הוא כנראה איבד שיווי משקל – ונפל על החלק האחורי של הראש מגובה של שלושה מטרים. הוא איבד מיד את ההכרה". כך מתאר הרב יהודה מייזליק את האופן שבו נפצע אמש (יום א') באורח קשה חתן במהלך הריקודים באולם שמחות במודיעין. החתן, בן 34, מאושפז כעת בבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא מורדם ומונשם.
3 צפייה בגלריה
חתונה חופה חתן כלה אילוס אילוסטרציה
חתונה חופה חתן כלה אילוס אילוסטרציה
הריקודים בחתונה התחלפו בצרחות. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הסאונדמן בחתונה, שהינו גם פרמדיק, מספר: "הצעקות של הכלה לא יוצאות מהראש"
(צילום: דוברות שיבא)

הרב מייזליק, שמלווה את החתן מאז שחזר בתשובה, סיפר מחוץ למיטתו בבית החולים כי לאחר שהאיש נפל ונחבל בראשו, הסאונדמן של התזמורת שניגנה בחתונה, שהינו פרמדיק במד"א, מיהר להעניק לו טיפול רפואי ראשוני. "הוא ממש הציל את חייו", סיפר הרב, שציין כי במקביל התחוללה באולם "המולה" ונשמעו צרחות. לאחר כ-20 דקות, הוסיף, פונה החתן באמבולנס.
הכלה, כך סיפר הרב, ליוותה את בעלה לבית החולים כשהיא בשמלת הכלה שלה. "היא גיבורה", אמר. "הם הכירו בשידוך, והיא חיכתה מאוד לחתונה". לדבריו, הוא מלווה את החתן כבר כעשור, מאז שחזר בתשובה כאמור. "הוא בחור מדהים, רואה חשבון מוצלח שחיכה המון זמן להתחתן".
3 צפייה בגלריה
אולם האחוזה
אולם האחוזה
אולם השמחות "האחוזה" במודיעין, שם אירעה החתונה שהסתיימה בפציעה הקשה
(צילום: שאול גולן)
הסאונדמן שהעניק לחתן את הטיפול הרפואי הראשוני, פיני רוטשטיין, סיפר כי לאחר שזה נפל ונחבל בראשו, "מצאתי את עצמי במקום בתזמורת בכובע השני שלי (כפרמדיק). זה היה נורא ואיום. הצעקות של הכלה לא יוצאות לי מהראש, ושל ההורים שלו". הוא הוסיף כי מעתה הוא וחבריו לתזמורת מתכוונים לעצור את המוזיקה במקרה דומה שבו יונף חתן באופן שעלול להיות מסוכן, וכי הוא מצפה שכך ינהגו חברי תזמורות אחרות. "אין שום סיבה שחתונה תיגמר ככה. זה פשוט מזעזע. זה לא יוצא ממני. די לדבר הזה, מטורף".
ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא, אמר ל-ynet כי כשהחתן הגיע לבית החולים "בוצעה הערכה ראשונית מהירה, ונמצא כי הוא סובל מחבלה מוחית קשה הוא מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי".
3 צפייה בגלריה
אולם האחוזה
אולם האחוזה
אולם "האחוזה" במודיעין, הבוקר
(צילום: שאול גולן)
החתן נפצע כאמור לאחר שחבריו הרימו אותו באוויר במהלך הריקודים באולם "האחוזה" במודיעין, והוא נפל לפי העדויות מגובה של כשלושה מטרים. במד"א קיבלו את הדיווח הראשוני על הפציעה בשעה 23:21. חובשים ופרמדיקים פינו את החתן לבית החולים כשהוא במצב קשה ויציב, מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש.
רמי גזית, בעלי האולם, סיפר כי הריקודים אירעו בסביבות השעה 23:15. "החתן והחברים רקדו ברחבת הריקודים, לקחו שולחן עגול, העלו אותו והרקידו - ולצערנו הוא נפל. אנחנו מאחלים שיחזור אלינו".