שעות לאחר התאונה הקטלנית בכביש החוף, מדרום לעתלית, מתגלים פרטים חדשים על הרגעים שקדמו לה. אחד הנהגים החשודים במעורבות בתאונה, שנהרג יחד עם נהג הרכב שנפגע, התפרץ לכביש - נגד כיוון התנועה, וכמעט פגע ברכב אחר. תושבת חיפה סיפרה ל-ynet כי הצליחה לחמוק לנתיב הסמוך - וכך חייה וחיי בנותיה הקטנות ניצלו. צפו בתיעוד ממצלמות הרכב שלה, רגע לפני התאונה הקטלנית:
התיעוד ממצלמת הדרך של תושבת חיפה, רגעים לפני התאונה הקטלנית

1 צפייה בגלריה
תאונה קטלנית בכביש החוף - מצלמת הדרך של רכב המעורב בתאונה
תאונה קטלנית בכביש החוף - מצלמת הדרך של רכב המעורב בתאונה
מתפרץ לכביש, נגד כיוון התנועה
זמן קצר לאחר מכן, כאמור, פגע הנהג ברכב אחר שעבר במקום, סמוך למחלף זכרון לכיוון צפון. התוצאה: שני הרוגים, בהם אותו נהג חשוד שתועד בסרטון, פצוע קשה ועוד פצוע קל. "הייתי בזכרון יעקב עם שתי בנותיי בגילי שנתיים וחצי וחצי שנה", מספרת קטיה, מפתחת תוכנה במקצועה.
"נסעתי רגיל ולא היה שום דבר חריג. מאחוריי היו מספר רכבים, ולפניי במרחק היו רכבים. כקילומטר לפני מחלף עתלית, ראיתי מכונית שעומדת בשול ליד הכביש. כבר מרחוק ראיתי שהעמידה של המכונית הייתה חריגה. הוא חנה בניגוד לכיוון התנועה ובאלכסון". לדברי הנהגת, מהירות נסיעתה בנתיב הימני, הייתה כ-100 קמ"ש.
"כשהתקרבתי, פתאום, הוא התחיל לנסוע והתפרץ לכביש. זה היה חריג מאוד ומפחיד, אבל נהגתי בקור רוח, עברתי מיד מהנתיב הימני לנתיב השמאלי וכך התחמקתי ממנו. לי זה היה ברור שהוא ניסה להוריד אותי מהכביש ואולי גם להרוג אותנו. מאחוריי במרחק נסעו רכבים, הייתי בטוחה שהם יראו אותו ויספיקו להאט ולהינצל. התקשרתי לבעלי, סיפרתי לו מה קרה וביקשתי שיתקשר למשטרה".
בן זוגה איליה עשה את שביקשה - והתקשר למשטרה. "מיד כשהתקשרתי הם אמרו לי, 'כן, אנחנו יודעים על התאונה ליד עתלית'. אמרתי להם, 'לא את זה אני רוצה לומר לכם', וכך הבנתי שהייתה כבר תאונה קשה", שחזר.
לדבריה של קטיה, כשהגיעה עם בנותיהם הביתה, היא ובעלה ראו את הדיווחים בתקשורת, והבינו מה קרה באותו כביש - רגעים בודדים לאחר שהצליחה לחמוק מהרכב שהתפרץ לכביש. "ראיתי את הסרטון מזירת התאונה וזיהיתי את המכונית שהתפרצה לכביש וכמעט פגעה בנו. שלחנו למשטרה את הסרטון שיש לנו ממצלמת הדרך, והם אמרו שהם יגיעו לגבות ממני עדות".
"כשאני משחזרת את זה אני מבינה שהיה לנו נס גדול. גם בכביש הבנתי שהוא היה מאוד קרוב לפגוע בנו". במשטרה מציינים כי בוחני תאונות הדרכים ממשיכים לחקור את נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית.