אילן חביב, בן 73 מקיבוץ מפלסים, נהרג הלילה (בין חמישי לשישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 232, סמוך לקיבוץ. ארבעה בני אדם נפצעו בתאונה, בהם אשתו שמצבה מוגדר קשה. מהחקירה הראשונית עולה חשד כי הנהג שהתנגש במכוניתו של חביב נרדם על ההגה.
1 צפייה בגלריה
אילן חביב ז"ל ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 232
אילן חביב ז"ל ההרוג בתאונת הדרכים בכביש 232
ההרוג בתאונה, אילן חביב
בני הזוג היו בדרכם הביתה משדה התעופה לאחר ששבו מטיול של 12 ימים בנורבגיה. חביב, המוכר היטב באזור, היה מציל ומאמן שחייה במשך שנים רבות במרכז ההידרותרפי של המועצה האזורית שער הנגב. לאחרונה עבד כמאמן שחייה ומטפל בבריכה שיקומית בשדרות. הוא הותיר אחריו את אשתו לני, שלושת ילדיו - לירן, קטיה ומידן - ונכדים. טרם פורסם מועד הלוויה.
"אילן ואשתו היו מפונים להרצליה מאז 7 באוקטובר", סיפר חבר המשפחה. "במרץ האחרון הם חזרו הביתה. אילן היה אדם מיוחד, שחיין מעולה ובעל כושר גופני יוצא דופן. השחייה, הספורט והטיפול התרפי היו כל עולמו. הוא נולד וגדל בקיבוץ ברור חיל ולפני שנים בנה בית בשכונת ההרחבה במפלסים. הוא היה איש מיוחד, מלח הארץ. הוא אימן בשחייה דורות של צעירים וטיפל באנשים שזקוקים לשיקום במרכז השיקומי של הרב פירר בשדרות. זה הלם מוחלט לאזור כולו. אילן היה אהוב ונערץ".
הדיווח על התאונה התקבל בשעה 2:30 בלילה במוקד מד"א במרחב לכיש. לאחר ניסיונות החייאה, נקבע מותו של חביב ופונו לבית החולים ברזילי ארבעה פצועים - ביניהם אשתו שמצבה כאמור קשה והיא סובלת מחבלות בבטן ובחזה ושלושה במצב בינוני - אישה כבת 60 בהכרה עם חבלת ראש, גבר כבן 71 עם חבלה בחזה ופצוע נוסף שפונה על-ידי אמבולנס צבאי.