התיעוד הקשה חשף: כך הותקפה בת הזוג

מצלמות אבטחה של בית עסק בטבריה חשפו התעללות של סטודנט תושב הצפון בבת זוגו והביאו את המשטרה להגיש נגדו כתב אישום חמור אף שזוגתו הכחישה שהותקפה על ידו. הנאשם, בן 21, תועד חובט בפניה של בת הזוג, בועט בה ומושך בשערות ראשה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד האלימות של הצעיר כלפי חברתו
תיעוד האלימות של הצעיר כלפי חברתו
התיעוד הקשה מטבריה
האירוע התרחש בחודש שעבר לפנות בוקר. הנאשם ובת זוגו הגיעו לרחוב הפרחים בטבריה, יצאו מרכב והתהלכו בכביש במקום – ואז הוא תקף את בת הזוג. "הוא חבט בפניה באמצעות ידו הימנית בחוזקה והפיל אותה ארצה, משך בשערות ראשה ובעודה שוכבת על הכביש – בעט בה בחוזקה עם רגלו הימנית באזור הצלעות ובעט בפניה", תיאר פקד אריאל אלישיב מחטיבת התביעות של המחוז הצפוני.
לפי כתב האישום, לבת הזוג נגרמו חבלות רבות – אולם הנאשם לא עצר. "בהמשך הוא שב ומשך בשערות ראשה ואף איים על עד ראייה שניסה לסכל את התקיפה", הוסיף אלישיב.
שמעון, בן 40, מטבריה שהיה בבית עסק סמוך והבחין בתקיפה, פנה לצעיר ואמר לו "אתה לא גבר, גבר לא מתנהג ככה". "הוא ענה לי 'אל תתערב שלא יהיה בלגן...זה היה סוג של איום, ואז מיד התקשרתי למשטרה והם הגיעו תוך דקה ועצרו אותו. רציתי שהוא יפסיק לתקוף את הבחורה, ידעתי שאני חייב לחלץ אותה מהאלימות גם במחיר שאני מסכן את החיים שלי...כי הרי לא ידעתי איך הוא יגיב על ההתערבות שלי", סיפר.
עו"ד אריאל אלישיבפקד אריאל אלישיבצילום: דוברות המשטרה
פקד אלישיב סיפר כי במסגרת החקירה, בת הזוג סירבה להתלונן ושללה את התקיפה. "היא הכחישה כל מגע פיזי ביניהם. לטענתה, הם בזוגיות טובה והוא מעולם לא תקף אותה", אמר. "חוקרי טבריה הגיעו לסרטונים שתיעדו את התקיפה, והצלחנו להגיש כתב אישום למרות שהיא סירבה להתלונן".
כתב האישום שהוגש נגד הצעיר מייחס לו עבירות של תקיפת בת זוגו, תקיפה חבלנית ואיומים. הפרשה תידון בבית משפט השלום בטבריה.
עו"ד מוחמד אבו אחמד, שמייצג את הנאשם, מסר בתגובה: "הנאשם כופר בכל מה שנטען כלפיו בכתב האישום, טוען שלא תקף את זוגתו, והסרטים לא קשורים אליו, לטענתו הוא נפל קורבן לטעות בזיהוי, מדובר בסטודנט רציני ונורמטיבי, נעדר כל עבר פלילי, צעיר שעומד להינשא לארוסתו".