מוחמד מחאמיד, תושב אום אל פחם כבן 30, נרצח ביריות אמש (שבת) ברכבו ליד אולם חתונות ביישוב ערערה שבאזור ואדי ערה. המשטרה פתחה בחקירה.
זירת הרצח בערערה

3 צפייה בגלריה
מוחמד מחאמיד שנרצח בערערה
מוחמד מחאמיד שנרצח בערערה
מוחמד מחאמיד
מחאמיד התחתן לפני כשנה וחצי ונולד לו בן לפני כארבעה חודשים. תחילה הוא נפצע באורח אנוש מהירי אמש ופונה לבית חולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו.
הדיווח על ירי התקבל בשעה 21:56 במוקד 101 של מד"א. חובשים ופרמדיקים של הארגון פינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים, אך שם כאמור הוא מת מפצעיו בהמשך.
חובש רפואת חירום במד"א, פאדי כבהא, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בין המכוניות בחניון גבר כבן 30 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה".
3 צפייה בגלריה
זירת רצח בערערה
זירת רצח בערערה
הרכב שנורה
3 צפייה בגלריה
זירת רצח בערערה
זירת רצח בערערה
הזירה בערערה
שלשום דועאא אבו זיד, צעירה בשנות ה-20 לחייה, נורתה למוות ברחוב מסדה ברמלה. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהיא במצב אנוש, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.
יום לפני, אסאלה פאכורי (29) מנצרת נרצחה ביריות לעבר רכבה בעיר. היא פונתה תחילה במצב אנוש לבית חולים בעיר, אך בהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. המתנקשים נמלטו מהזירה. חקירה ראשונית העלתה כי פאכורי הייתה בדרכה למרפאת שיניים עת שרעולי פנים ירו בה למוות.
ביום שני אותרה ברהט ללא רוח חיים מנאל אלטורי (27). לפי החשד, היא נדקרה למוות בידי בעלה בביתם בשכונה 25 בעיר. הרצח, שאירע שבועיים בלבד לאחר חתונתם של בני הזוג, זעזע את תושבי רהט, שטענו כי הבעל ערף את ראשה.