שוטרים איתרו אמש (יום שני) בדירה בחיפה פעוט בן שנה וארבעה חודשים שהיה כלוא בכלוב ברזל בגודל של חצי מטר. אימו נעצרה.
2 צפייה בגלריה
הכלוב שנמצא בתוך המתחם
הכלוב שנמצא בתוך המתחם
הכלוב שנמצא בתוך המתחם
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
הכלוב שנמצא בתוך המתחם
הכלוב שנמצא בתוך המתחם
(צילום: דוברות המשטרה)
השוטרים הגיעו למתחם המגורים בעקבות חשד לעבירות בתחום הסמים - ומצאו בדירה גם סמים מסוג קריסטל וחשיש בכמות שלא נועדה לצריכה עצמית. צעירים בני 22 ו-27 מחיפה נעצרו בחשד לאחזקת הסמים, כשבמקביל אותר באותו המתחם הכלוב שבו שהה הילד - שלו חמישה אחים נוספים.
הבלשים הזדעזעו מהמראה, וחילצו מיד את הילד מתוך הכלוב. בכלוב נמצאו כריות ובקבוק של הילד. האמא, שלא נכחה בדירה, הובאה למקום ונעצרה על ידי הבלשים בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע. גורמי רווחה מעיריית חיפה הוזעקו למקום והחלו בטיפול מיידי בכל ילדי הבית. האם בת 35 תושבת חיפה נעצרה במקום, הובאה לחקירה ונכלאה.
המשטרה תבקש להאריך את מעצר האם ושני החשודים בבית המשפט בחיפה. קצין אח"מ של תחנת חיפה, רפ"ק יוסי אטיאס, אמר כי "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי. מדובר בתינוק שהושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום. השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם, המשטרה בשיתוף פעולה עם גורמי רווחה של עיריית חיפה ביצעו פעולות חירום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום. אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".