תיעוד פלסטיני של כוחות דובדבן מסוערבים עוצרים מבוקש בלב ג'נין

מסתערבים מיחידת דובדבן פעלו היום (רביעי) לאור יום ועצרו מבוקש, החשוד במעורבות בפעולות טרור. הפעילות התקיימה בלב העיר ג'נין. הכוח שפעל הורכב ממסתערבים מיחידת דובדבן שמתמחה בפעילות בלב השטח הפלסטיני ללא סימני זיהוי של צה"ל. על פי דיווח מהצד הפלסטיני העצור הוא איסלאם קנבע.
בתיעוד נראה הפלסטיני מתהלך ברחוב בג'נין כשלפתע רכב מתקרב אליו. הרכב עוצר וממנו יוצא אחד המסתערבים. המבוקש הרים את ידיו ונעצר. צפו בתיעוד בתחילת הכתבה.
1 צפייה בגלריה
תיעוד פלסטיני של כוחות דובדבן מסוערבים עוצרים מבוקש בלב ג'נין
תיעוד פלסטיני של כוחות דובדבן מסוערבים עוצרים מבוקש בלב ג'נין
החשוד (מימין) ורכב המסתערבים בחלק העליון של התמונה
כזכור, מפקד פלגה בדובדבן והקשר שלו נפצעו בהיתקלות עם מחבלים בכפר ברוקין שבצפון השומרון בשבוע שעבר במהלך מרדף אחרי מחבלים שתכננו פיגוע והיוו חלק מתשתית של ארגון הטרור חמאס בשטחים. מאז נפצעו השניים המשיכה היחידה לעבוד במבצעים מיוחדים במרחב יהודה ושומרון, ובין הלוחמים גם לוחמי הפלגה שמפקדם נפצע באורח קשה.
בחודשים האחרונים הפכה ג'נין לזירת קרב של ממש. בעיר הפלסטינית, בה ישנו ריכוז גדול של מחבלי הג'יהאד האיסלאמי, נתקלים הכוחות באש ומטענים בכל פעם שהם נכנסים לאזור.
כך לדוגמה גם עבד תרגיל ההטעיה שהביא לתפיסתם של שניים מהמחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. המהומות במחנה הפליטים בג'נין שנגרמו מכניסת כוחות לאזור, הביאו לכך שבפאתי העיר נתפסו המחבלים בשקט יחסי.