מי שקורא את ההדלפות האחרונות מהבית הלבן מבין שההצרחה הושלמה. הצריח - שר חוץ הזוי שרואה את העולם בגוונים של זבן בחנות לבגדי ילדים, הצליח להזיז כנראה מכיסאו את המלך- הנשיא המכהן.
1 צפייה בגלריה
אנתוני בלינקן בהצהרה עם ג'ו ביידן על ישראל ו חמאס הבית הלבן ארה"ב
אנתוני בלינקן בהצהרה עם ג'ו ביידן על ישראל ו חמאס הבית הלבן ארה"ב
בלינקן מאחורי ביידן
(צילום: Samuel Corum /Getty Images)
האמת שזה לא כוחות. מול נשיא שעל-פי דיווחים נמצא על גבול הדמנטיות - עומדים כוחות פרוגרסיביים קנאיים, גדושים ברגשות אשם פסאודו- קולוניאליים שלא משקפים את הציבור, אך נראה שהם השתלטו על הבית הלבן. החדר הסגלגל בבית הלבן שינה פניו. נראה שעל כיסא המלך התיישב אנתוני בלינקן בכבודו ובעצמו.
לכן הדרדור המתמשך ביחסי ארה"ב-ישראל. התדרוכים נגד ממשלת ישראל "מפי מקור בכיר בבית הלבן" - הם, עושה עליי רושם, מבלינקן בעצמו. ושוב, פרשנים ישראלים נדחפים להיות אידיוטים שימושיים בציר הנדוס התודעה: מהבית הלבן, לשמש העמים המוסרי הניו יורק טיימס - תומאס פרידמן וממנו לשותים בצמא בעיתונות הישראלית שכבר מייעצים בחוצפה לממשל, בעת מלחמה עקובה מדם, כיצד להכאיב לממשלת ישראל.
כבר קשה יהיה לכם להצדיק תמיכה בממשל אמריקני (שכפי שהתפרסם כעת בגלוי בעיתון הבית הניו יורק טיימס) גמר אומר להשאיר בחיים את צמרת החמאס ולהפסיק כליל את המלחמה. דהיינו: כניעתה של ישראל, שתעודד מיידית התקפה משולבת עלינו ע"י איראן וגרורותיה.
שלא נתבלבל. למן היווסדה של ישראל, הממשלים הדמוקרטיים אינם מאירים לה פנים. כשלרוב, ההתנגדות מגיעה ממשרד החוץ שיש בו מוקדים פרו-איסלמיסטיים היסטוריים, שמשליט את רצונו על הנשיא
שלא נתבלבל. למן היווסדה של ישראל, הממשלים הדמוקרטיים אינם מאירים לה פנים. כשלרוב, ההתנגדות מגיעה ממשרד החוץ שיש בו מוקדים פרו-איסלמיסטיים היסטוריים, שמשליט את רצונו על הנשיא.
לכן יש משקל רב להשפעה ולמעורבות של הסנאט והקונגרס שהם המדד האמיתי של רצון האומה. בזכות שני בתי הקונגרס, צלחה ישראל ממשלים דמוקרטיים מאד פרו-לפסטיניים, כדוגמת ממשל אובמה, קלינטון וקרטר - שהביא עלינו את עליית החומייניסטים באיראן.

המדינות הטובות צריכות לשדר גם הרבה... רוע

בעולם המורכב מטוב ורע, המדינות הטובות צריכות לשדר גם הרבה... רוע. ניפוח שרירים ומתק שפתיים מוסרי. משימה קשה. אך בלי היכולת לעמוד כמו בלרינה, ברגליים מתוחות בשני העולמות, אתה מתדרדר למעמד של מדינת חסות. בעולם אלים הנשלט ע"י דוקטרינת ג'יהאד מוסלמי עולמי, המשימה קשה שבעתיים.
אתה מחויב יותר להישען על הצד הבריוני והאלים שלך שאינך חפץ בו - ופחות הישענות על הצד המוסרי שוחר השלום שבך. ככל שתעשה ההפך, תהפוך למדינת כאפות.
בלינקן וצוותו עסוקים בכל החודשים האחרונים בלתת כאפות לישראל. לקעקע, לטנף כאילו אנו הצד האשם (הרעבה המונית, פגיעה ב"חפים מפשע" כאילו מדובר באוכלוסיית שלום שלא מייצרת טרור) והכל כדי להפריע לישראל לייצר את הדימוי התקיף - שהיא מחויבת לנקוט בשכונה שלנו. מכת נגד כואבת לאיראן בתשתית אסטרטגית, חיסול נסראללה והשמדת תשתיות של מדינת לבנון ובעיקר הפסקת הסיוע ההומניטרי עד לשחרור החטופים והשמדת החמאס. ללא פשרות.
אך הטהרנים האמריקנים בשלהם. תשאלו את האיראנים של היום, הנאנקים למוות תחת שלטון החומייניסטים. בדיוק כמו היום. אותה פקידות טהרנית במשרד החוץ האמריקני בסיוע של אותו עיתון, ששכנעה את הנשיא קרטר לאיים על השאה הפרסי להיכנע ולא להשתמש בכוח הצבאי הרב שהיה ברשותו כדי לחסל את החומייניסטים. השאה האיראני יכול היה לחסל את מתנגדיו בקלות. הממשל הדמוקרטי מנע זאת ממנו. ואיראן קרסה.
כאז כן עתה. אז, בן לילה, אנשי הממשל הדמוקרטי, שהשאה האיראני היה בן בריתם, טינפו עליו בכל העולם. אסרו עליו להשתמש בנשק האמריקני והפכו אותו למוקצה מחמת מיאוס. בדיוק כפי שהם עושים כעת לממשלת ישראל. אותם דפוסי פעולה. אותן מחשבות רומנטיות הזויות על אילוף הרוע. את השאה הם הכניעו- והביאו למלכות החושך של המוסלמים השיעים באיראן שמאיימת כעת על העולם כולו.
נאומו של רה"מ בפני 2 בתי הקונגרס הוא נכס אסטרטגי, לא פחות. ככל שההדלפות מרושעות יותר, והכתיבה של השליחים בארץ בוטה יותר, אני מבין שניצחנו
לכן, לאחר שנים רבות, גם אזרחי אירופה התפכחו, והתחילו להבין שישראל מצילה את העולם. ראו תוצאות ההצבעות בבחירות האחרונות לפרלמנט האירופי ביבשת. נבחרו תומכי ישראל מובהקים ועפו תומכי הרוע. עפו רוב הפוליטיקאים האירופים שעודדו קליטת מהגרי שנאה מוסלמים, שבאו להחריב את אירופה. אותם מהגרי שנאה מוסלמים שנקלטו באירופה הם רוב המפגינים של הפגנות תומכי החמאס באירופה. הם, ומיעוט אירופים פרוגרסיביים, אידיוטים שימושיים של הג'יהאד העולמי. לכן, טענתי מתחילת ההפגנות הפרו-פלסטיניות באירופה, כי כל הפגנה פרו-פלסטינית, היא טובה לישראל. תוך שנים ספורות, רוב היבשת תהיה פרו-ישראלית.
רמי סימנירמי סימני
על כן, נאומו של רה"מ בפני 2 בתי הקונגרס הוא נכס אסטרטגי, לא פחות. ככל שההדלפות מרושעות יותר, והכתיבה של השליחים בארץ בוטה יותר, אני מבין שניצחנו. עצם הרעיון של הנאום, כבר מלחיץ את הממשל שיודע שהנאום יביא לנהירה של רוב הציבור האמריקני שתומך בישראל, כולל מצביעים יהודים דמוקרטים שהתפכחו - לטובת דונלד טראמפ. הממשל התחרט. לכן, זומן גלנט בבהילות ילדותית לארה"ב- כדי שגלנט ולא רה"מ - יהנה מפתיחת הברזים. אסור לרה"מ לוותר על הנאום, הנאום יביא לשינוי אסטרטגי טקטוני בניהול וזירוז הניצחון במלחמה. ככל שמועד הנאום יתקרב - הכותרות הארסיות המאיימות יתגברו. עצתי לרה"מ : תניח שוב תפילין, יש בזה מימד מרגיע.