2 צפייה בגלריה
סבא בעל בן 81 ניסה לרצוח ניסיון רצח אשתו בת 75 עם פטיש ו סכין אלימות במשפחה נגד נשים כלים משפחה סבתא איליה ו סופיה סבא בעל בן 81 ניסה לרצוח ניסיון רצח אשתו בת 75 עם פטיש ו סכין אלימות במשפחה נגד נשים
סבא בעל בן 81 ניסה לרצוח ניסיון רצח אשתו בת 75 עם פטיש ו סכין אלימות במשפחה נגד נשים כלים משפחה סבתא איליה ו סופיה סבא בעל בן 81 ניסה לרצוח ניסיון רצח אשתו בת 75 עם פטיש ו סכין אלימות במשפחה נגד נשים
זירת הרצח ובני הזוג
(צילום: באדיבות המשפחה)
פרקליטות מחוז צפון תגיש מחר (יום שני) כתב אישום נגד בן 81 שניסה לרצוח את אשתו בת ה-75 עם פטיש וסכין, פצע אותה באורח קשה וטען בחקירתו כי עשה זאת מכיוון ש"התעלמה ממנו ולא טיפלה בו". הוא יואשם בניסיון רצח ובאיומים, והפרשה תידון בבית המשפט המחוזי בנצרת. השניים היו נשואים במשך 52 שנים, ולהם שתי בנות וחמישה נכדים.
הדיווח על ניסיון הרצח התקבל במוקד 100 של המחוז הצפוני לפני כמה ימים, אז שכנה מבוהלת מנוף הגליל התקשרה למשטרה ודיווחה: "אני שומעת צרחות של 'הוא רוצח אותי, הוא הורג אותי'". צוות של שוטרי סיור מנוף הגליל יצא לדירה, ונחרד מהתמונה הקשה שראה.
2 צפייה בגלריה
רפ"ק דורון גבאי
רפ"ק דורון גבאי
"החשוד הסתתר בחדר השינה". רפ"ק דורון גבאי
(צילום: דוברות מחוז צפון)
לדברי קצין אגף החקירות והמודיעין של משטרת נוף הגליל, רפ"ק דורון גבאי, "השוטרים הגיעו לזירה מגואלת בדם. בכניסה לדירה שכבה אישה מבוגרת מתבוססת בדמה וליד נמצאו פטיש וסכין. במהלך חיפוש בבית מצאנו את החשוד מסתתר בחדר השינה כשעליו סימני דם". השוטרים עיכבו לחקירה את הבעל, והאישה פונתה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה. היא סבלה מחבלות בראש כתוצאה ממכות הפטיש ומחתכים בגב כתוצאה מדקירות הסכין.
החקירה הוטלה על רס"ר מייסא ספורי, חוקרת אלימות במשפחה ממרחב העמקים, שגבתה מהאישה שנפצעה שלוש עדויות. במהלך החקירה התברר שלפני כחצי שנה הגישו בני הזוג תלונה הדדית על אלימות, אולם בהיעדר ראיות תומכות נסגר תיק החקירה.
לדברי ספורי, "רק בנס האישה נותרה בחיים, בזכות שכנה שהזעיקה את המשטרה והשוטרים שהגיעו מיד למקום. עיכוב של כמה שניות נוספות יכול היה להוביל לרצח אכזרי בתוך המשפחה. היא איבדה כמויות גדולות של דם ואף איבדה את ההכרה כתוצאה מהתקיפה".
עו"ד לובוב שייפרעו"ד לובוב שייפר
עו"ד לובוב שייפר, שמיצגת את הבעל החשוד, מסרה בתגובה כי "מדובר בסבא נורמטיבי לחלוטין, ללא כל עבר פלילי, אבא ובעל אוהב, בעל למופת שמעולם לא תקף את אשתו. הוא נשוי לה באושר זה יותר מ-50 שנה, והוא בעל סימפטי ואידאלי".
נטלי, בתם המשותפת, הוסיפה כי "אבא שלי הוא גם קורבן בסיטואציה הזו. הוא היה תחת דיכאון קשה, הוא אדם מדהים עם לב ונשמה טובה. הוא אבא וסבא מושלם, הוא ואמא נשואים באושר כבר יותר מ-50 שנה. אני מתחננת לשופטים שלא יגזרו על אבא מאסר בפועל כי זה יהרוג אותו. הוא לא ישרוד את הכלא כי הוא ניצול שואה מאוד חולה. הוא אזרח נורמטיבי לחלוטין".