גרסת המתלוננת בפרשת החשד לאונס קבוצתי באשדוד נחשפת: היא הייתה נערה בת 14, שמרה את זה במשך שש שנים – אבל לפני כמה ימים החליטה לפנות למשטרה ולגולל בפני החוקרים את הסיפור. אתמול (יום ד'), אחרי מעצרו של ברוך אהרונוב ושניים מחבריו, היא התעמתה עם שניים מהם במשטרה – והטיחה בהם הכול.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
הצעירה, כיום בת 20, התלוננה שפגשה את אהרונוב בתחנת דלק ב-2015 ביום שישי אחד, אחרי שעלתה על טרמפ שגם בו הנהג שהסיע אותה ניסה לפגוע בה. במונית, כך היא סיפרה, היא התחננה לעזרה וסברה שאהרונוב יסייע לה. אבל הוא, לפי החשד, ניצל את מצבה – ולקח אותה למלון באשדוד, שם נתן לה סמים קשים.
"לא הייתי בהכרה. לא הבנתי מה אני עושה ואיפה אני נמצאת", היא סיפרה. לאחר מכן, לפי החשד, קרא אהרונוב לשניים מחבריו – שאנסו אותה גם הם. בהמשך היא עזבה את המלון ומעולם לא דיברה על המקרה, עד שהחליטה לחשוף אותו לפני כמה ימים.
2 צפייה בגלריה
ברוך אהרונוב
ברוך אהרונוב
החשוד המרכזי, ברוך אהרונוב
(מתוך פייסבוק)
עם הגעתה לגיל השירות, השתלבה הצעירה כבת שירות לאומי. היא התקרבה אל האנשים שעמם שירתה, וגוללה באוזניהם את המקרה. חבריה מהיחידה עזרו לה לטפל בעצמה ועודדו אותה להתלונן במשטרה, החלטה שהיא קיבלה בסופו של דבר לפני כמה ימים.
גם אחרי התלונה, מלווים את הצעירה חבריה לתחנה – והיא, כלשונה, שואבת מהם ביטחון וכוחות להמשיך. "ניגשתי למשטרה בחששות ולחצים ולא האמנתי שיכול לצאת מזה משהו. ניגשתי באמונה שאני סוגרת מעגל קודם כל עם עצמי - ומה שיקרה יקרה", היא סיפרה. "אף שזו תקופה לא קלה ואני עוברת טלטלות, אני שמחה שהצלחתי לאזור אומץ ולספר. האירוע הזה הלך איתי וסחבתי אותו לבד. אני מודה לאנשים הטובים שליוו אותי, עזרו לי ותמכו בהגשת התלונה. הם מלאכים. לא הייתי עושה את זה בלעדיהם. המשטרה עשתה עבודה מדהימה".
עו"ד רוני אלוני סדובניקעו''ד רוני אלוני-סדובניקצילום: אלכס מורוזוב
עו"ד רוני אלוני-סדובניק, שמייצגת את הצעירה, מסרה: "שרת התחבורה מרב מיכאלי חייבת לפעול לאכיפת החוק למניעת הטרדה מינית על נהגי מוניות, נהגי הסעות ותחבורה ציבורית, המורשעים פעם אחר פעם בניצול מיני של נוסעות, קטינות, בגירות לעיתים שתויות לאחר בילוי, או כמו במקרה זה - קטינה במצוקה המחפשת דרך לשוב הביתה, ומותקפת באלימות בידי נהג מונית וחבריו. על שרת התחבורה לפעול להחמרת הענישה המקלה על נהגי תחבורה ציבורית המורשעים בעבירות מין כלפי הנוסעות".
שני חבריו של אהרונוב, בני 29 ו-33 מאשדוד ומאשקלון, נעצרו אתמול על-ידי המשטרה ובתום דיון בבית משפט השלום בקריית גת הוארך מעצרם בשישה ימים. החשוד המרכזי בפרשה, ברוך אהרונוב, חשוד בעבירות של הדחת קטין לסמים, בעילה שלא בהסכמה ועבירות נוספות. אתמול מסרה המשטרה כי חקירת הפרשה נמשכת.