מוחמד חאמד ג'בארה, מפקד בכיר בזרוע הצבאית של ארגון ג'מעה איסלאמיה, חוסל הבוקר (חמישי) בתקיפת רכב באזור בקאע שבדרום לבנון. כך דיווחה רשת סקיי ניוז בערבית, שהוסיפה כי הוא היה שייך לכוחות פג'ר של הארגון.
תיעוד לבנוני: החיסול באמצע הרחוב

ג'מעה איסלאמיה הוא ארגון שמציג "אופציה סונית להתנגדות לישראל" והוא מקיים קשרים הדוקים עם חיזבאללה וחמאס.
בתיעוד החיסול נראה טיל פוגע ברכב, שהתפוצץ באמצע הרחוב באזור הבקאע המערבי. ג'בארה הוא מפקד בכיר בארגון הסוני שמתנגד לישראל.
1 צפייה בגלריה
מוחמד חאמד ג'בארה מכוחות פג'ר
מוחמד חאמד ג'בארה מכוחות פג'ר
מוחמד חאמד ג'בארה וזירת החיסול
אתמול איים מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה בהרחבת טווח הירי ובתקיפת יישובים שעדיין לא הותקפו בישראל, אם צה"ל, כלשונו, ימשיך לתקוף אזרחים. בנאום שנשא לרגל יום העשורא מנה נסראללה את האזרחים שנהרגו בלבנון בימים האחרונים, בהם שלושה ילדים סורים - ואמר: "התגובה שלנו אתמול בלילה עם טילים לקריית שמונה ויישובים אחרים מראה את המשוואה שלנו. אם תמשיכו לתקוף אזרחים - זה ידחוף את ההתנגדות לתקוף יישובים שלא הותקפו עד עכשיו".
נסראללה הבהיר בנאומו כי "חזית התמיכה" של חיזבאללה לא תיפסק כל עוד נמשכת המלחמה בעזה. "האיום במלחמה לא הפחיד אותנו במשך 10 חודשים, שבהם לישראל לא היו חוסרים", אמר. הוא דחה אפשרות להסכם קרוב להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה - וטען: "עתיד המצב בדרום יוחלט בהתאם לתוצאות בקרב".