1 צפייה בגלריה
קנאו פקדו
קנאו פקדו
נרצח אחרי ויכוח בגינה ציבורית. קנאו פקדו
יפה טדלה בריהון (31) ואברה עזרא (28), תושבי נתניה, נעצרו אתמול (חמישי) בחשד לרצח קנאו פקדו (24) בגינה ציבורית בעיר. בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך בארבעה ימים את מעצרם, ובמשטרה חושדים שהם תכננו את הרצח מראש - ודקרו את פקדו למוות יחד.
הרצח אירע בלילה שבין רביעי לחמישי, בזמן שהמנוח שהה עם חברים בגן ציבורי ברחוב גיורא יוספטל, הרחוב שבו הוא מתגורר. למקום הגיעו אנשים נוספים, בהם החשודים, ועל פי החשד התפתח ביניהם ויכוח שהרקע שלו עדיין לא ברור - ולאחר מכן השניים דקרו את פקדו.
כתוצאה מהדקירות, פקדו נפצע אנושות, ופונה על-ידי מד"א לבית החולים לניאדו בנתניה - שם נקבע מותו. עוד בלילה נפתחה חקירה, אך עזרא - שהיה בזירת הרצח גם כשהגיעו אליה השוטרים - נשלח על-ידם לביתו, ונעצר רק בהמשך.
בבקשת המעצר ייחסה המשטרה לשניים עבירת רצח לאחר תכנון של פקדו. במשטרה טענו בבית המשפט כי השניים ביצעו את הרצח בצוותא. לטדלה בריהון אין עבר פלילי, והיא מכחישה בחקירתה את המיוחס לה. לטענתה, הייתה באזור לפני הרצח וראתה את פקדו בחיים, ולא ידעה מה קרה איתו לאחר מכן. גם עזרא מכחיש את המיוחס לו.
הפרמדיקים של מד"א יקי חג'ג' ונועה זוארי, וחובש מד"א מאור בראנץ, סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה. ראינו על הכביש צעיר כבן 24 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, כשהוא סובל מפציעות חודרות. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך פעולות החייאה, כשמצבו אנוש".
פורסם לראשונה: 22:25, 06.10.22