אזרח יהודי שנכנס לעיר דהרייה בדרום הר חברון יחד עם שני ערבים, לטענתו כדי לראות רופא, נדקר על ידי פלסטיני ומצבו בינוני. הרקע לאירוע נבדק - ולפי שעה לא ברור אם הרקע לאומני או פלילי.
הדוקר, בן 19, זיהה שמדובר ביהודי ודקר אותו בבטנו. בתגובה, האזרח הערבי שהיה עם אותו יהודי הלם עם מוט בפלסטיני הדוקר בראשו, וזה פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בדהרייה. הוא טרם נעצר, ולא תוחקר. האזרח היהודי נקלט על ידי חיילים במעבר מיתר, ומשם פונה לקבלת טיפול רפואי. בצה"ל פתחו בתחקור נסיבות המקרה.
לדהרייה נוהגים להיכנס ישראלים רבים, בעיקר כדי לתקן את מכוניתם. השטח שבו נמצא הכפר נחשב לשטח A, שאסור לכניסת ישראלים - ומנוגד לחוק.
רק באוגוסט השנה, נזכיר, נרצחו שי סיילאס ניגרקר בן ה-60 ובנו אביעד ניר בן ה-29 בפיגוע ירי בחווארה, לשם נכנסו כדי לתקן את רכבם. במקרה זכור אחר, ב-2019, נדקרו נער וגבר ישראלים כשהיו בדרך לטיפול שיניים בעייריה הפלסטינית עזון שבשומרון. מצבם הוגדר בינוני וקל. הגבר שהגיע עם בנו לעזון, סיפר כי הדוקר - פלסטיני בן 15 - שאל אותם אם הם יהודים, ואז החל לתקוף אותם בעזרת דוקרן. האב הדגיש כי רופא השיניים הפלסטיני שאליו היו בדרך נחלץ לעזרתם, והתנפל על הדוקר: "הוא קפץ עליו, הדביק אותו לקיר והפיל אותו".