(צילום: עידו ארז, שמוליק דודפור)

שישה חשודים כבר נעצרו בעקבות הרצח של איהאב סעדי בנצרת אתמול. אחר הצהריים עצרה המשטרה שני חשודים ברצח, וכעבור כמה שעות עצרה שניים שככל הנראה הציתו את בתיהם של החשודים ברצח כנקמה. בהמשך עלה חשד כי בני משפחות החשודים ברצח מתכוננים לפעולת תגמול - ושניים מהם נעצרו לאחר שבחיפוש בביתם נמצאה תחמושת רבה. במחוז הצפוני של המשטרה בפיקודו של ניצב שמעון לביא קיימו הערכת מצב בעקבות האירועים.
השתלשלות האירועים החלה אתמול בצהריים כאשר איהאב סעדי, גבר בשנות ה-40 לחייו, נורה למוות. המשטרה פרסה מחסומים מיד לאחר הרצח ושני חשודים מהעיר נלכדו וברשותם אקדח טעון שלפי החשד שימש לרצח.
2 צפייה בגלריה
הבתים שהוצתו בנצרת ושני היורים שתועדו
הבתים שהוצתו בנצרת ושני היורים שתועדו
הבתים שהוצתו בנצרת ושני היורים שתועדו
הצתת בתים בנצרת בעקבות הרצח של איהאב סעדי
(צילום: כבאות צפון)

2 צפייה בגלריה
הנרצח איהאב סעדי והזירה
הנרצח איהאב סעדי והזירה
איהאב סעדי וזירת הרצח
בשעות הערב הוצתו שני בתים במבנה משותף ששייכים לשני החשודים ברצח. המבנים נשרפו כליל אך איש לא נפגע. כמה שעות לפני ההצתות, תועדו שני אלמונים רכובים על אופנוע יורים לעבר הבתים. שני חשודים ממשפחתו של הנרצח (בני 20 ו-42) נעצרו בחשד שהציתו את הבית כנקמה.
משפחות שני החשודים ברצח טענו אמש כי הן מגנות את הרצח ואת "כל מי שמנסה לסכסך בין המשפחות".
לאחר מכן ערכה המשטרה חיפוש בבית משפחת החשודים ברצח מחשש כי הם נערכים לפעולת תגמול על ההצתה. בחיפוש שנערך בבית המשפחה נמצא רובה מסוג קרלו ומחסנית מלאה בכדורים. נעצרו שניים מבני המשפחה, בני 19 ו-24.