תיעוד השוד בחניון

אשת העסקים ואושיית האינסטגרם, רחלי יפרח, נשדדה אתמול בערב (יום שני) באיומי אקדח בחניון ביתה שבפתח תקווה. יפרח החנתה את רכב המרצדס שלה בחניון, יצאה ממנו - ואז הופתעה על-ידי שני צעירים רכובים על אופנוע, ששדדו ממנה באיומים שעון יוקרתי של ריצ'ארד מיל' ששוויו נאמד במאות אלפי שקלים. מלבד השעון נגנבו מיפרח פריטים יקרי ערך נוספים.
1 צפייה בגלריה
רחלי יפרח
רחלי יפרח
"עקבו אחריי". יפרח והשוד בחניון
בתיעוד השוד ניתן לראות כיצד יפרח מופתעת ובורחת מהשודדים - בעוד אחד מהם רץ אחריה עם אקדח שלוף. השודדים ריססו את יפרח בגז מדמיע ואיימו עליה באמצעות האקדחים, ויפרח אומרת שהתעמתה איתם במשך כמה דקות ובכך מנעה מהם לשדוד ממנה כמה מהתכשיטים שענדה.
שכנים בבניין נחלצו לעזרתה של יפרח והזעיקו את המשטרה, שפתחה בחקירה ואספה את סרטוני מצלמות האבטחה בבניין. לדברי יפרח, "יצאתי מהרכב בחניון בסביבות השעה 19:00 בערב, ואז באו לקראתי שני צעירים חמושים באקדח. התחלתי לרוץ והם התפצלו וקראו לי 'רחלי, תביאי את השעון'. התנגדתי, ואחד מהם התיז עליי גז מדמיע לפנים".
"בדיעבד ברור לי שהם עקבו אחריי, כי בצילומים ראיתי שהם הגיעו לבניין שלי כעשר דקות לפניי" משחזרת יפרח. לדבריה, "החשודים היו עטופים מכף רגל ועד ראש, חבשו קסדה, עטו כפפות ובאו מוכנים לבצע שוד. רצתי אחריהם וצילמתי אותם, ואז הם חזרו, חטפו לי את התיק, שברו את הטלפון ונמלטו. נלחמתי איתם כי הם רצו גם לחטוף את הטבעת שהייתה לי על היד, אבל לא אפשרתי להם".
יפרח אומרת שהשעון שנשדד ממנה שווה כחצי מיליון שקלים. "הייתי בלחץ, קרוב משפחה הזעיק את המשטרה והם הגיעו אחרי הרבה זמן, כשהחשודים כבר נעלמו. הם עוד היו יכולים לחזור פעמיים עד שהמשטרה באה. עכשיו אני בהודיה שלא נפגעתי והילדים שלי לא נפגעו. אני מקווה שהמשטרה תעצור את החשודים".
ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות דיווח במוקד המשטרה אודות האירוע, נשלחה ניידת למקום. בהתאם לתנאי הזמן ותעדוף אירועים חריגים, הגיעו שוטרים לזירה במהירות האפשרית, עם הגעתם פגשו במודיעים וערכו סריקות אחר חשודים במעשה שנמלטו מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה, גבתה עדויות ואספה ממצאים וראיות בשטח במטרה לאתר ולמצות את הדין עם המעורבים".