פועל בשנות ה-40 לחייו נהרג היום (ב') בתאונת עבודה באתר בנייה ברחוב מעלה החטיבה בבאר שבע, סמוך לאוניברסיטת בן גוריון בעיר. לפי המשטרה הוא נפגע ממנוף. היא מסרה כי פתחה בחקירה וכי נסיבות התקרית נבחנות.
1 צפייה בגלריה
אילוס תאונה ירי אמבולנס בוקר אמבולנס ניסיון חיסול חולון אירוע ירי יריות גבר נרצח רצח
אילוס תאונה ירי אמבולנס בוקר אמבולנס ניסיון חיסול חולון אירוע ירי יריות גבר נרצח רצח
אילוסטרציה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על תאונת העבודה התקבל בשעה 11:10 במוקד 101 של מד"א במרחב נגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו שלא היו לו סימני חיים - וקבעו את מותו בזירה. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אדיר נזרי סיפר: "ראינו את הפועל שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".
שעה לפני כן אירעה תאונת עבודה נוספת, הפעם ברמלה: פועל כבן 30 התחשמל במהלך עבודתו בבניין משרדים בעיר. הוא נפגע אנושות, אבל פעולות ההחייאה שביצעו בו החובשים והפרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום הצילו את חייו והחזירו לו את הדופק, תוך שימוש במכשיר מפעם (דפיברילטור). הוא פונה לבית החולים אסף הרופא במצב יציב ובהכרה מלאה.
הדיווח על האירוע ברמלה התקבל במוקד מד"א במרחב איילון בשעה 10:03. הפרמדיק יוסף איסמאעיל וחובש רפואת חירום בני כהן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם סימני התחשמלות. סיפרו לנו שהוא התחשמל במהלך עבודתו. מיד ביצענו פעולות החייאה שכללו את מכשיר המפעם (דפיברילטור) באמצעותו נתנו 2 מכות חשמל וכעבור מספר רגעים ליבו של המטופל שב לפעום והוא התחיל להתעורר, המשכנו בטיפול הרפואי התרופתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו יציב".