גופתה של סומיה עמאש (33), אם ל-4 מג'סר א-זרקא שנעדרה מאתמול, אותרה הלילה (בין שישי לשבת) בבור ליד אולם חתונות במועצה. על גופתה נמצאו סימני אלימות, והיא הועברה לנתיחה באבו כביר. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח, ובעלה של הקורבן נעצר.
רצח סומיה עומאש

2 צפייה בגלריה
סומיה עמאש
סומיה עמאש
סומיה עמאש
(צילום: חסן שעלאן)
2 צפייה בגלריה
ילדיה של הנרצחת סומיה עמאש
ילדיה של הנרצחת סומיה עמאש
ילדיה של הנרצחת
שוטרים רבים הגיעו למקום לפנות בוקר, עם קבלת דיווח על מציאת הגופה כשעליה סימני אלימות. לידי המשטרה הגיעו גם סרטונים שבהם ניתן לראות אלמוני מכניס שקית לתא מטען של רכב, ונבדק קשר למקרה.
משפחתה של עמאש סיפרה כי היא הגישה בעבר תלונה במשטרה על אלימות במשפחה. היא הותירה אחריה ארבעה ילדים, בגילי תשע, שבע, שש ושלוש. אמה, עריפה עיסא, סיפרה כי "סומיה אישה נהדרת ומהממת. היא גידלה ילדים טובים ומחוננים והייתה עוזרת לכולם ומחייכת. לא מאמינה שאיבדנו את האישה הכי טובה במשפחה.
"בתי עברה אלימות קשה על ידי בעלה ובעבר הגישה תלונה במשטרה יותר מפעם אחת. בעקבות האלימות בעלה נעצר. רק לפני שלושה שבועות היא אמרה לי 'אמא אני רוצה להתגרש ממנו אחרת אני חוזרת אליכם גופה'. היא הרגישה בסכנת חיים. רציתי שהיא תחזור בחיים ותמשיך את חייה איתנו בחיק המשפחה, אבל היא נרצחה בדם קר", אמרה.
היא הוסיפה כי "אתמול התקשרתי אליה מספר פעמים והיא לא ענתה לי. ישר הלכתי לביתה ובעלה אמר לי שהיא הלכה לעבודה, אבל הרכב שלה היה בחניון וגם הנייד והתיק שלה היו בבית. התחלתי לחשוד אז דיווחתי שהיא נעדרת. הייתה לי הרגשה. אחר כך קיבלתי הודעה ממספר לא מוכר 'אמא אל תדאגו אני נמצאת בשארם'. אני בטוחה שמי ששלח את ההודעה הוא הרוצח שרצה שלא יחפשו אותה".
אחותה, זינב עמאס, אמרה כי "אני עוד לא מעכלת את הרצח. סומיה לא הייתה רק אחות, אלא החברה הכי טובה. תמיד היינו מדברות, מטיילות וצוחקות יחד. היום איבדתי את הנשמה שלי. איך אני יכולה להעביר את היום בלי לראות אותה או לחבק אותה? היא הייתה השמחה של כל המשפחה".