1 צפייה בגלריה
תמונת גל אוחובסקי
תמונת גל אוחובסקי
תלונה ראשונה. אוחובסקי
המשטרה קיבלה הערב (ראשון) תלונה ראשונה נגד גל אוחובסקי בעקבות העדויות נגדו. לפי המשטרה, אל מרחב ירקון הגיע מתלונן שהעיד נגד העיתונאי במסגרת התיק שמתנהל נגדו בחשד לעבירות מין.

פרשת גל אוחובסקי - כתבות נוספות

בשבוע שעבר, בתחקיר שפורסם ב"כאן חדשות", הובאו עדויות של שני גברים שטענו כי אוחובסקי כפה את עצמו עליהם. "הוא תקשר כמו חיה", העיד אחד מהם. "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח ולגעת". הוא ציין כי ביקש ממנו להפסיק באופן נחרץ, ולפי הפרסום גם עבר בדיקת פוליגרף שבה נמצא דובר אמת.
בעדות נוספת שפורסמה, גבר שנפגש עם אוחובסקי למטרות עבודה סיפר כי בשלב מסוים הוא זינק עליו והתחיל לנשק אותו. "ניסיתי להדוף אותו. הוא כפה את עצמו עליי למרות התנגדותי", סיפר.
הפוסט שהפך לוויראלי: "מה שנחשף על הקהילה הגאה - רק קצה הקרחון"
(צילום: ירון ברנר)

אמש פורסמה עדות נוספת מפיו של ג', שהיה כבן 20 בעת שנפגש עם העיתונאי לפני כ-14 שנה, בעוד אוחובסקי היה כבן 50. ג' סיים את לימודי העיסוי במכללה ייעודית ופרסם מודעה באתר "יד 2" על שירותיו. הוא סיפר על פנייה אנונימית וכשהגיע לבית הלקוח גילה מולו את אוחובסקי. "כבר בטיפול הראשון הוא ניסה לגעת בי", סיפר ג'. "הוא חיפש אותי עם היד באמצע העיסוי, ובכל פעם ניסיתי לחמוק ממנו לצד אחר. אמרתי לעצמי שלא נעים לי מהאיש הזה".
לדברי ג', אוחובסקי התעקש לשנות את אופי הטיפול מעיסוי הוליסטי לאירוטי פעם אחר פעם למרות שסירב וביקש ממנו להפסיק עם זה. "פעם אחת הוא תפס אותי, הרים עליי יד ופשוט נתן לי סטירה", סיפר ג'. "הוא אמר 'אני חייב לגמור' ואחרי הסטירה הזאת פשוט התעוררתי. הוא ידע שאין לי כסף, וממש נופף בשטרות שלו מולי. הרגשתי שזאת זנות לכל דבר".
אוחובסקי עצמו התייחס בשבוע שעבר לעדויות נגדו, ואמר: "לא העליתי בדעתי לפגוע באיש או אישה, לא העליתי בדעתי שפגעתי. מסתבר שטעיתי. כאשר קיבלתי את הטענות כלפיי להתנהגות לא ראויה, התכווצה לי הבטן. חשתי תחושה קשה של אכזבה אישית מכך שלא הבחנתי בכך בזמן אמת, ובעיקר מועקה גדולה על כך שחברים יקרים שלי לקהילה נפגעו ממני".