עין אחת לא נשארה יבשה מבין 90 האורחים בטקס הברית, לבנם הבכור של זמר ודור הופמן מקיבוץ מפלסים שהתקיים אתמול (שני) במלון "דן אכדיה" בהרצליה, שם הם שוהים מאז פונו מביתם. בני הזוג שניצלו אחרי שהתחבאו בממ"ד במשך שעות ארוכות חששו כל הזמן שמא יתחילו צירים לזמר, אך המזל היה לצידם וביום שני שעבר הביאו לעולם את בנם הבכור - אורי אריה הופמן.
מי שנחלצו לעזרת ההורים הטריים והפיקו עבורם את טקס הברית היו שועלי הפקות אירועים מוכרים בתחום - ליאור פרנס ורונן אלייקים הבעלים של Production House. "כל הברית פה הצליחה להתקיים הודות לתרומות וההתגייסות של חברים מענף האירועים - המלון דן אכדיה העניק לנו את המקום, הצלם איתי כהן שאנחנו עובדים איתו בצמוד הגיע לצלם בהתנדבות, בוקי דאגו לנו לכלים ולעיצוב".
2 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
בני הזוג והיורש
(צילום: איתי כהן)
פרנס שבשוטף רגילה להפיק אירועים לאלפיון העליון בארץ ובעולם הבינה כבר עם פרוץ המלחמה שהיא חייבת לגייס את כל היכולות שלה ולעזור איפה שהיא יכולה. "את המשפחה של דור פגשנו כבר בבית מלון בנתניה, התחברנו עם אבא שלו - כרמל שהוא דמות מאוד משמעותית ומוכרת בקיבוץ, והוא סיפר לנו שעומד להיוולד לו נכד והבטחנו לשמור על קשר. ביום שני שעבר הוא שלח לי תמונה מבית החולים עם הנכד שנולד, ואמרתי לו שכל מה שהוא צריך בשביל לקיים טקס ברית שיעזר בנו. בשבת האחרונה התחלנו כבר לעבוד עליו".
איך זה מרגיש? "עשינו אירועים בכל רחבי העולם במנעד שונה של תקציבים ודווקא לעשות אירוע מאפס בלי שום קשר לתקציב ולעשות את זה ברמה הכי גבוהה היה מרחיב לב. זה אחד האירועים הכי מרגשים שעשינו בחיים".
2 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
עין אחת לא נשארה יבשה מבין 90 האורחים בטקס הברית
(צילום: איתי כהן)
שמו של התינוק - אורי, הסבירו ההורים בטקס הברית כי הוא נולד בתקופה הכי חשוכה של המדינה, ובמשך תשעה חודשים הם פיללו לילד הזה ובתקופת החושך הגדולה הוא זה שיביא להם את האור".
יש לך חרדה כלכלית? פחד מה יקרה עם עולם האירועים וההפקות? "הראשונים להיסגר והאחרונים להיפתח זה אנחנו. חווינו משהו דומה בקורונה אבל הפעם זה מועצם עוד יותר כי מעורב כאן אובדן ושכול של מדינה שלמה, אני יודעת שאנחנו עומדים בפני תקופה מאתגרת ושונה מאוד. תמיד עבדנו מהלב והנשמה וזה מה שמוביל אותנו קדימה גם בימים אלה".
פורסם לראשונה: 14:16, 24.10.23