בסוף השבוע האחרון חלי ברעם, אשתו של המפיק הטכני אביב ברעם ז"ל, שנפל בגיל 33 אחרי שנלחם בגבורה לצד כיתת הכוננות בכפר עזה, החליטה להנציח את זכרו של האהוב שלה באמצעות קעקוע של סמיילי, בדיוק כמו שהיה לברעם על בוהן כף הרגל. בני משפחתו וחבריו הקרובים החליטו ללכת בעקבותיה.
"קיבלתי הודעה שהופנתה אליי ממפוני כפר עזה - שמחפשים מקעקע שיגיע למתחם שלהם בקיבוץ שפיים וינציח את אביב ברעם ז"ל, בקעקוע שיועתק לבני משפחה וחברים קרובים", מספר לנו עמי ניר, שגייס למשימה את בת הזוג שלו, המקעקעת שקד אוזנה. "כמובן שמיד הסכמנו ושקד אירגנה את הציוד שלה. מאז פרוץ המלחמה ניהלתי שיחות עם לא מעט אנשים ששרדו את התופת בדרום, אבל הפעם זה היה מפגש של יום שלם עם משפחה אחת, סיפור אחד, מעגל חברים אחד – קיבוץ אחד".
2 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
"להתקעקע עם דמעות בעיניים"
(צילום: פרטי)
2 צפייה בגלריה
אביב ברעם ז"ל
אביב ברעם ז"ל
אביב ברעם ז"ל
המתחם בשפיים התמלא בשבת האחרונה בעשרות חברים ובני משפחה שהחליטו להנציח את ברעם על גופם עם אותו קעקוע סמיילי שעשה בעת חופשתו בתאילנד. "שקד הספיקה לקעקע 21 חברים ובני משפחה של אביב ז"ל, ביניהם גם את אבא שלו ואחיו. אני ושקד כמובן חוזרים לשם לקעקע את מי שלא הספיק עד האחרון שבהם", אומר ניר.
שקד, איך מצליחים לקעקע מבלי לפרוץ בבכי? "זו סיטואציה מאוד מוזרה שהם אומרים לנו תודה, אנחנו מתרגשים ובעצם אנחנו אלו שמודים להם שבכלל נתנו לנו את הזכות הגדולה הזו. זה היה יום מאוד אמוציונלי עבורי ועבור עמי. זו הייתה יוזמה של חלי, אלמנתו של אביב, יחד עם אחיו אורי, אחר כך גם החברים הצטרפו. זה להתקעקע עם דמעות בעיניים".
פורסם לראשונה: 07:00, 07.11.23