בכל שנה במסגרת מכירת הספרים המסורתית של "ידיעות ספרים" בחג החנוכה, בונה ההוצאה מגדל ספרים ענק שעם השנים הפך לאחד הסמלים המזוהים עם ההוצאה. האורחים שמגיעים למכירה מנחשים את כמות הספרים במגדל והמנחש נכונה זוכה במגדל כולו. השנה, החליטו בהוצאה לא לשבור את המסורת ועל אף שעקב הנחיות פיקוד העורף עברה המכירה המסורתית לאתר האונליין של ההוצאה, את מגדל הספרים המסורתי החליטה ההוצאה לבנות בספרייה העירונית של אופקים, ולתרום את המגדל כולו לספרייה.
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
מגדל הספרים המסורתי, הפעם באופקים
(צילום: איציק בירן)
באירוע מיוחד, ברוח הימים האלה, בנו יחד תלמידי תיכון מרום אופקים, וראש העיר, איציק דנינו, את המגדל בן מאות הספרים בספרייה העירונית. המגדל המורכב מספרי פרוזה, עיון, ספרי ילדים ועוד משלל ספרי ההוצאה, מכיל מאות ספרים ועתיד לעמוד בספרייה לאורך ימי החנוכה. בהוצאה לא הסתפקו במגדל ועל כל הזמנה באתר ybook יוסיפו בהוצאה ספר נוסף למגדל הספרים, ובסיום חג החנוכה המגדל כולו ייתרם לספריית אופקים.
בנוסף, גם על תחרות נושאת פרסים לא כדאי לוותר, ועל כן תמונות המגדל יעלו לדף הפייסבוק של "ידיעות אחרונות", והגולשים מוזמנים לנחש שם את כמות הספרים שבנו תלמידי אופקים. המנחש נכונה יזכה ב 50 ספרים מתנת "ידיעות ספרים".