"בתחילת המלחמה הענקנו דירות בחינם כמה שיכולנו - למעלה מ-30 דירות בתל-אביב ובירושלים", מספר עומר מזור הבעלים והמייסד של HOMY apartments - חברה להשכרת דירות לטווח קצר. כעת שהמדינה החליטה שמכירים בהם כמתקן אירוח ומעניקים סבסוד למפונים, מנצור והצוות יעשו הכל כדי שתרגישו בבית. רחוק מהבית.
"אנחנו מתאימים את עצמנו לצרכים של המפונים - במקום בית מלון הם מקבלים בית מרוהט באופן מלא, ניקיון חינם פעם בשבוע, מטבח מאובזר. בנוסף כל דייר מקבל שוברי כלכלה (תווי קנייה) או ארוחות לפי בחירה. כל הדירות שלנו עם ממ"ד או ממ"ק ואפשר להביא אלינו לדירות בעלי חיים. חשוב לנו שהם ירגישו בבית, שיוכלו לבשל ארוחה, לעשות כביסה ולהרגיש חיבוק של בית".
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
"אנחנו מתאימים את עצמנו לצרכים של המפונים"
(צילום: דקל אבו)
צוות HOMY מקבל את הדיירים החדשים
(צילום: יח״צ istra- טל לביא)
למה בעצם שירצו לבוא אליכם ולא לבתי המלון? "אתה יודע מה הדבר הראשון שהם שואלים אותי בטלפון? 'האם יש לנו מכונת כביסה?'. תחשוב שמשפחה של ארבע נפשות הייתה צריכה לגור בחדר בית מלון בגודל של 28 מטר מרובע במקרה הטוב. הם מאוד שמחים ואוהבים את הפתרון שאנחנו מעניקים. אני מקבל הודעות מהדיירים ששולחים לי תמונות מארוחת שישי שהם בישלו בדירה. אפילו הצלחנו להביא את יהלי סובול לאחת הדירות לשיר ולנגן עם הדיירים החדשים".
ליצירת קשר בווטאספ במספר - 052-8219884